ipod update niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb zelf een ipod 4g en is moeiteloos naar ios 5 gegaan maar mijn zusje (ipod 3g) die op de zelfde itunes is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod update niet
hallo ik heb zelf een ipod 4g en is moeiteloos naar ios 5 gegaan maar mijn zusje (ipod 3g) die op de zelfde itunes is aangesloten kan niet updaten. haar laatste update is 4.2.1 en hij wil niet verder updaten hij zegt dan dit is de nieuwste software. kan iemand me helpen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem, heb ook een ipod 3g maar ik krijg hem niet geupdate en itunes zegt ook dat de nieuwste software 4.2.1 is.
ben erg benieuwd of iemand weet wat het kan zijn en hoe ik het op kan lossen?! |
|
|||
|
|||
Ik heb net hetzelfde probleem met de ipods van mijn zonen
Iemand een idee hoe je dit oplost ? |
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat het een 2gen is die kan geen hogere ios aan als ios 4.2.1
Welk type nummer staat op de achterkant, A1288 of A1388?
|
|||
|
|||
deze iPod's zijn aan het einde van hun leven. 4.2.1 is hun laatste update, ze zijn met pensioen, maar ze kunnen nog alles kopen.
|
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat het een 2gen is die kan geen hogere ios aan als ios 4.2.1
Welk type nummer staat op de achterkant, A1288 of A1388? Bij mij staat het type nummer: A1288 Betekent dit dat ik de iPod niet kan updaten? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dit is een 2de gen en die is gestopt bij 4.2.1 Je kunt overigens de qoute knop gebruiken als je wilt antwoorden ;-) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent | NoWayOut | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-11 13:46 |
na update naar iOS4 start de ipod functie niet meer op | djeggink | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 10:00 |
na update naar 3.1.2 start de ipod functie niet meer op | ralph36818 | iPhone algemeen | 2 | 16-02-10 23:22 |
Muziek: Ipod functie werkt niet meer na 2.0.1/2.0.2 update | manga | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-08 18:36 |
|
|