Apps kwijt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister opnieuw windows geinstalleerd en er niet aan gedacht op mijn iTunes map te backuppen.. ik dacht dat ik met simpel inloggen met mijn apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps kwijt?
Gister opnieuw windows geinstalleerd en er niet aan gedacht op mijn iTunes map te backuppen.. ik dacht dat ik met simpel inloggen met mijn apple ID in de store, mijn aankopen binnen no time weer terug had. Ik probeerde eerst de app trein te downloaden en kreeg tot mijn grote verbazing iets later een mail van click and buy in mn inbox.. 80 cent afgeschreven.. Dus Apple heeft niet onthouden wat ik de afgelopen jaren gekocht heb?? Als ik mijn aankopen in iTunes aanklik, kan ik ze ook niet vinden! Had mijn iPhone ook terug naar fabrieksinstellingen gereset om iOS5 te installeren.. Hoe krijg ik mijn apps weer terug?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je de Apple ID hebt gebruikt waarmee je de aankopen hebt gedaan?
Je moet dan eenvoudig in iTunes en op je iPhone je oude aankopen kunnen zien.
|
|||
|
|||
Ja.. Zeker. Ik heb maar 1 emailadres en Apple ID.. Toch kan ik mn aankopen niet terug vinden op m'n telefoon en in de iStore na een nieuwe Windows en iPhone iOS installatie.
|
|
|||
|
|||
ah het bleek dat ik 2 apple ID's had met 1 emailadres! deze topic kan dicht
|
|
||||
|
||||
OK.
// Slotje |
Labels |
apps, foetsie, itunes, kwijt, weg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps kwijt | mkleinovink | iPhone Apps | 19 | 18-01-11 19:57 |
Apps kwijt? :O | Doq | Archief | 1 | 30-04-10 12:53 |
Apps kwijt | Loekoe | iPhone Apps | 6 | 26-04-10 00:10 |
apps kwijt | Skap33 | iPhone Apps | 1 | 05-03-10 15:38 |
Apps kwijt | Robblackbird | Archief | 4 | 28-09-09 13:15 |
|
|