//

Amerikaanse itunes omzetten naar Nederlandse

Amerikaanse itunes omzetten naar Nederlandse discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vorig jaar heb ik een tijdje in de VS gewoond en heb daar destijds ook een ipod aangeschaft. Na deze aankoop heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-11, 09:35
erik0314 erik0314 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Doetinchem
Berichten: 14
Standaard Amerikaanse itunes omzetten naar Nederlandse

Hallo,

Vorig jaar heb ik een tijdje in de VS gewoond en heb daar destijds ook een ipod aangeschaft. Na deze aankoop heb ik een Amerikaanse itunes account gemaakt en die vervolgens Amerikaans gehouden (ook in Nederland) omdat er nog wat geld op stond.

Als ik nu apps wil kopen (in Nederland) moet ik eerst mijn Amerikaanse itunes account omzetten naar een Nederlandse. Dit hoeft niet maar als ik mijn Amerikaanse wil hebben moet ik ook een Amerikaans billing adres hebben (dat heb ik niet meer).

Het probleem is alleen dat er nog 0,08usd op mijn account staat en itunes geeft aan dat mijn account eerst leeg moet zijn voor ik kan over schakelen. Ook geeft hij af en toe aan dat ik eerst een geldig billing (VS) adres moet hebben om mn regio te wijzigen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Amerikaanse naar een Nederlands account omzet?

Ik hoor graag van jullie. En btw, Waarom is iculture niet in Tapatalk te vinden?

Laatst gewijzigd door erik0314; 10-11-11 om 10:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-11, 10:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Post verwijderd.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-11-11 om 11:01.
  #3  
Oud 10-11-11, 10:59
erik0314 erik0314 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Doetinchem
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik zou die zin maar verwijderen. Niet iedereen hoeft te weten ...
oke, wist niet dat je dat niet kon bespreken.. kan jij je post ook weg halen
  #4  
Oud 10-11-11, 17:17
erik0314 erik0314 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Doetinchem
Berichten: 14
Standaard

kan niemand me hier antwoord op geven? Er zit dus niks anders op dan een nieuw nederlands account aan te maken? Ben ik ook al mn amerikaanse aankopen kwijt en moet ik alles weer opnieuw instellen
  #5  
Oud 10-11-11, 17:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erik0314 Bekijk bericht
kan niemand me hier antwoord op geven? Er zit dus niks anders op dan een nieuw nederlands account aan te maken? Ben ik ook al mn amerikaanse aankopen kwijt en moet ik alles weer opnieuw instellen
Nee, je bent niets kwijt

Ik heb aparte accounts op de App Store BE, de App Store DE en de App Store USA. Je moet gewoon met het juiste account in de respectievelijke App Store inloggen om aankopen te doen of om updates op te halen.
  #6  
Oud 10-11-11, 17:36
erik0314 erik0314 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Doetinchem
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, je bent niets kwijt

Ik heb aparte accounts op de App Store BE, de App Store DE en de App Store USA. Je moet gewoon met het juiste account in de respectievelijke App Store inloggen om aankopen te doen of om updates op te halen.
mooi, bedankt! ga ik dat ook doen. Miss ook wel handig een VS account te behouden
  #7  
Oud 10-11-11, 17:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erik0314 Bekijk bericht
mooi, bedankt! ga ik dat ook doen. Miss ook wel handig een VS account te behouden
Inderdaad, want heel veel interessante dingen, betaald of gratis, zijn in de Hollandse App Store niet te verkrijgen.

Succes verder
Reageren

Labels
apps, istore, itunes, usa



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films omzetten naar iTunes, iPad, iPhone 4 & Apple TV 2 met Meta Data ghaghamashibaba iTunes 1 29-06-12 22:18
Mac OS X: Nederlandse Itunes omzetten naar USA itunes Justinmichael iTunes 1 26-09-10 16:17
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R Remus iTunes 0 05-03-10 18:41
Mac OS X: HELP! Amerikaanse macbook, Nederlandse itunes store hawtin iTunes 0 25-02-10 14:42
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes jipenjanneke Archief 3 10-05-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.