Amerikaanse itunes omzetten naar Nederlandse discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vorig jaar heb ik een tijdje in de VS gewoond en heb daar destijds ook een ipod aangeschaft. Na deze aankoop heb ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amerikaanse itunes omzetten naar Nederlandse
Hallo,
Vorig jaar heb ik een tijdje in de VS gewoond en heb daar destijds ook een ipod aangeschaft. Na deze aankoop heb ik een Amerikaanse itunes account gemaakt en die vervolgens Amerikaans gehouden (ook in Nederland) omdat er nog wat geld op stond. Als ik nu apps wil kopen (in Nederland) moet ik eerst mijn Amerikaanse itunes account omzetten naar een Nederlandse. Dit hoeft niet maar als ik mijn Amerikaanse wil hebben moet ik ook een Amerikaans billing adres hebben (dat heb ik niet meer). Het probleem is alleen dat er nog 0,08usd op mijn account staat en itunes geeft aan dat mijn account eerst leeg moet zijn voor ik kan over schakelen. Ook geeft hij af en toe aan dat ik eerst een geldig billing (VS) adres moet hebben om mn regio te wijzigen. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Amerikaanse naar een Nederlands account omzet? Ik hoor graag van jullie. En btw, Waarom is iculture niet in Tapatalk te vinden? Laatst gewijzigd door erik0314; 10-11-11 om 10:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Post verwijderd.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-11-11 om 11:01. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan niemand me hier antwoord op geven? Er zit dus niks anders op dan een nieuw nederlands account aan te maken? Ben ik ook al mn amerikaanse aankopen kwijt en moet ik alles weer opnieuw instellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb aparte accounts op de App Store BE, de App Store DE en de App Store USA. Je moet gewoon met het juiste account in de respectievelijke App Store inloggen om aankopen te doen of om updates op te halen. |
|
|||
|
|||
mooi, bedankt! ga ik dat ook doen. Miss ook wel handig een VS account te behouden
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
apps, istore, itunes, usa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films omzetten naar iTunes, iPad, iPhone 4 & Apple TV 2 met Meta Data | ghaghamashibaba | iTunes | 1 | 29-06-12 22:18 |
Mac OS X: Nederlandse Itunes omzetten naar USA itunes | Justinmichael | iTunes | 1 | 26-09-10 16:17 |
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R | Remus | iTunes | 0 | 05-03-10 18:41 |
Mac OS X: HELP! Amerikaanse macbook, Nederlandse itunes store | hawtin | iTunes | 0 | 25-02-10 14:42 |
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes | jipenjanneke | Archief | 3 | 10-05-09 22:53 |
|
|