itunes synchroniseert spel niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb opeens een probleempje dat iTunes mijn nieuwe apps/games niet meer synchroniseert en dat mijn apps/games van mijn iPhone worden verwijderd. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
itunes synchroniseert spel niet
Hallo allemaal,
Ik heb opeens een probleempje dat iTunes mijn nieuwe apps/games niet meer synchroniseert en dat mijn apps/games van mijn iPhone worden verwijderd. Ook als ik op "aankopen overzetten" druk, zegt die dat die ze over aan het zetten is, maar als die klaar is, staat de game nergens bij iTunes. Hij blijft dan wél op de iPhone staan, maar is dus nergens te bekennen in iTunes. Ook als ik computer machtigen doe, doet die precies hetzelfde. Iemand enig idee wat hier tegen te doen is? Alvast erg bedankt!! Groeten, Cliff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het een betaalde app die je probeert over te zetten en die je gratis hebt gedownload?
Dat is namelijk illegaal... En daarop kan ik je hier geen antwoord geven. Anders de app verwijderen en opnieuw downloaden. Succes! |
|
||||
|
||||
Nee, is gewoon legaal gekocht
|
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat je iCloud aan hebt staan?
Als dat zo is kijk eens op www.icloud.com Zet als iCloud aanstaat deze uit en kijk dan of je dan wel kan synchroniseren. |
|
||||
|
||||
Logisch heb ik iCloud aan. Daar maak ik ook gebruik van
|
|
||||
|
||||
Maar als je iCloud aan hebt staan wil volgens mij de sync via de kabel met iTunes niet meer. Of het is syncen via iCloud of via de kabel.
|
|
||||
|
||||
Hij synct wel gewoon, maar alleen die app gooit die eraf
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes synchroniseert niet | djtcc | iTunes | 11 | 07-02-12 21:30 |
iPhone4 synchroniseert niet met iTunes | MarkM | iTunes | 2 | 01-12-10 15:29 |
iTunes Synchroniseert niet | Illias_070 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-01-10 02:53 |
Video: iTunes synchroniseert niet meer! | borgqueenx | Muziek, foto & video | 3 | 20-03-09 23:30 |
Iphone 1.1.4 synchroniseert niet met iTunes 8 | geronimo! | iTunes | 8 | 11-10-08 11:50 |
|
|