Iphone 4 blijft hangen op itunes logo discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Iedereen ga me binnenkort een iphone 4 kopen 2dehands en heb een iphone gevonden maar deze blijft vaststeken op het itunes logo wat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 blijft hangen op itunes logo
Hallo,
Iedereen ga me binnenkort een iphone 4 kopen 2dehands en heb een iphone gevonden maar deze blijft vaststeken op het itunes logo wat kan ik doen? Oja het is een amerikaans toestel en is nog ingesteld op AT&T Alvast Bedankt! Jarno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :( | Bob Meys | iTunes | 2 | 28-02-13 17:53 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 15:03 |
Na herstellen iphone 2g 2.1 blijft iphone hangen op itunes logo | arntj00 | Archief | 1 | 29-12-08 23:56 |
iPhone: iPhone blijft hangen op apple logo | Kuuhn | Jailbreak | 5 | 06-12-08 15:17 |
|
|