Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Mijn Iphone zit in een hard plastic case en cover Agent18. Nu is hij plat op het scherm gevallen van een hoogte van 40cm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem!
Help!
Mijn Iphone zit in een hard plastic case en cover Agent18. Nu is hij plat op het scherm gevallen van een hoogte van 40cm. Door de cover heeft de Iphone geen schade opgelopen en initieel deed hij het. Later maakte hij een vreem geluid. Hard reset: off knop en home-knop resulteert in een reboot, maar krijg de telefooon niet uit. Stekker in het stopcontact. Laad wel maar laat dit niet zien. Met de home-knop kan ik niet meer terug in de menu's. (knop werkt alleen bij de reset) Itunes ziet de telefoon niet meer. Ik heb een Iphone 8gb (US) versie 1.1.2. OTB, welke middels een Ultrasim perfect werkte. Wie heeft er een gedegen advies over wat te doen? The Sound of Silence |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone power knop wordt soms ingedrukt! | Capo1908 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-10 22:53 |
iPhone 3GS power knop werkt niet altijd | snverhallen | iPhone algemeen | 6 | 17-09-10 18:37 |
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 10-04-10 16:25 |
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop | Quintin | Unlock | 1 | 05-10-08 19:19 |
Home knop DEFECT | alexanderk | iPhone algemeen | 4 | 07-06-08 22:40 |
|
|