iTunes saldo niet meer te vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar zit gelijk met een vraag. Ik had in mijn iTunes een saldo staan door middel van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes saldo niet meer te vinden
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum maar zit gelijk met een vraag. Ik had in mijn iTunes een saldo staan door middel van een iTunes kaart, tot dusver nooit problemen gehad. Nu wilde ik een cd downloaden en mijn saldo was te laag. Even overgezet op creditcard en hup cd gedownload. Alleen ik krijg hem met geen mogelijk meer terug op het saldo van de kaart. Iemand een idee hoe dit moet? Alvast mijn dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon je CC verwijderen werkt niet? Ik heb dit wel eens gedaan, toen ik mijn CC had opgezegd.
Overigens wordt altijd eerst het saldo van iTunes tegoed opgebruikt, alvorens je CC belast word.... Dus als je saldo 2 euro was en de CD 10, dan wordt er 8 euro van je CC afgeschreven. En is je saldo op! Laatst gewijzigd door ballegooier; 23-12-11 om 22:45. |
|
|||
|
|||
À dan zal dat het zijn! Dank je wel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Aangekochte muziek plots niet meer te vinden in itunes | karterke | Muziek, foto & video | 3 | 13-10-11 16:47 |
Ringtone niet te vinden in iTunes | reeborre | iTunes | 5 | 02-02-11 21:20 |
Windows: Bibliotheek iTunes niet meer vinden | grik | iTunes | 3 | 07-09-10 15:26 |
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden | Djurres | Jailbreak | 2 | 08-09-09 18:47 |
Windows: iTunes kan ipod touch (1G) na jailbreak niet meer vinden | basovich | iTunes | 12 | 18-01-09 21:50 |
|
|