2 Itunes accounts 2 devices discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Ik mag zowaar van geluk spreken dat ik één deze dagen voor mijn werk van mijn werkgever een Ipad2 mag ontvangen. Heel leuk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 Itunes accounts 2 devices
Hallo Allen,
Ik mag zowaar van geluk spreken dat ik één deze dagen voor mijn werk van mijn werkgever een Ipad2 mag ontvangen. Heel leuk, maar.... Ik ben al in bezit van een Iphone 3GS. Dit is mijn eigen toestel, prové dus. Ik heb zelf best wel wat Apps aangeschafd die ik ook op de Ipad zou willen gebruiken. Van mijn werkgever krijg ik ook automatiesch een Itunnes account erbij. Kortom. 2 Itunnes accounts en 2 Idevices. Is het mogelijk om mijn aangeschafte Apps over te zetten naar de Ipad van mijn werk? Het zou belachelijk zijn dat ik weer opnieuw €5 euro zou moeten neerleggen omdat ik het zelf een fijne app vind. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan gewoon. Bij het updaten van de door jouw zelf aangekochte apps (op jouw Apple ID) op jouw iPad wordt dan wel om jouw Apple ID en wachtwoord gevraagd door iOS.
|
|
|||
|
|||
Maar?
Moet ik op de Ipad dan eerst inloggen met mijn eigen account om de apps er op te zetten en dan weer uitloggen om vervolgens weer in te loggen met de account van mijn werkgever? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Samenvoegen 2 itunes accounts? | icepick | iTunes | 0 | 21-08-11 08:45 |
in itunes e-mail accounts aanpassen | EvdB1958 | iTunes | 2 | 23-12-10 20:00 |
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts | roeldriessen | iTunes | 1 | 17-11-10 14:29 |
Windows: iTunes --> 2 Accounts | El-Kenny | iTunes | 0 | 24-09-10 17:33 |
Windows: 2 Itunes accounts | ShadyLTD | iTunes | 2 | 30-01-10 22:55 |
|
|