iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes teruggave mogelijkheden (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/108214-itunes-teruggave-mogelijkheden.html)

macamba83 29-12-11 01:00

iTunes teruggave mogelijkheden
 
Ik heb onlangs tientallen apps besteld als nieuwe gebruiker van een iPad.
Heb wel ervaring met de android app store maar hoe zit het nu bij iTunes:

Stel je koopt een app, deze bevalt je niet, of om wat voor reden dan ook wil je afzien van je aankoop.

Ter vergelijking: Als ik uit de Android market iets koop, kun je binnen het kwatier op een knop drukken om een teruggave te starten.
De app zal van je toestel worden verwijderd en je betaalt niets, hier hoef je dus geen mail voor te sturen, alles gaat automatisch.

Nu had ik als beginnersfout per ongeluk een iPhone app aangekockt, veel te klein voor de iPad dus in het bevestigingsmailtje geklikt op dat ik de app per ongeluk had aangekocht.

Je moet daar dan je verhaal doen en je krijgt super vriendelijk een berichtje terug, en daarna nog een follow-up na 3 dagen dat ze nog eens vragen hoe het met je gaat, echt super service maar kan ik dit voortaan op een andere manier doen zonder de helpdesk te moeten lastigvallen? :confused:

kuotje 29-12-11 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macamba83 (Bericht 751988)
Ik heb onlangs tientallen apps besteld als nieuwe gebruiker van een iPad.
Heb wel ervaring met de android app store maar hoe zit het nu bij iTunes:

Stel je koopt een app, deze bevalt je niet, of om wat voor reden dan ook wil je afzien van je aankoop.

Ter vergelijking: Als ik uit de Android market iets koop, kun je binnen het kwatier op een knop drukken om een teruggave te starten.
De app zal van je toestel worden verwijderd en je betaalt niets, hier hoef je dus geen mail voor te sturen, alles gaat automatisch.

Nu had ik als beginnersfout per ongeluk een iPhone app aangekockt, veel te klein voor de iPad dus in het bevestigingsmailtje geklikt op dat ik de app per ongeluk had aangekocht.

Je moet daar dan je verhaal doen en je krijgt super vriendelijk een berichtje terug, en daarna nog een follow-up na 3 dagen dat ze nog eens vragen hoe het met je gaat, echt super service maar kan ik dit voortaan op een andere manier doen zonder de helpdesk te moeten lastigvallen? :confused:

Dat is de enige manier. Ik vind het zelf ook heel irritant. Vaak zijn er gratis versies die je kunt uitproberen (vooral bij games).

Anders moet je eerst even op YouTube kijken wat het allemaal kan (reviews enzo).

Ik vind dat hier ook een verbetering in mag komen.

XIII 29-12-11 10:36

Hou er rekening mee dat Apple dit uit "coulance" doet.

Het zou dus kunnen dat ze er mee stoppen als je dit vaker / te vaak doet...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.