//

Muziek beheren en streamen...

Muziek beheren en streamen... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Calibri][SIZE=3]Hallo,[/SIZE][/FONT] [FONT=Calibri][SIZE=3]Ik zit al een hele tijd het net af te schuimen naar een oplossing(en) voor mijn “audioprobleem”. Ik ben in bezit van een iomega ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-11, 11:21
Dekwoje Dekwoje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard Muziek beheren en streamen...

[FONT=Calibri][SIZE=3]Hallo,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Ik zit al een hele tijd het net af te schuimen naar een oplossing(en) voor mijn “audioprobleem”. Ik ben in bezit van een iomega cloud schijf die aan mijn netwerk hangt en dienst doet als NAS en Upnp.. Ik heb netjes al mijn muziek erop geplaats… Lang werk.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Ik ben in het bezit van;[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]Draadloos netwerk[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]Iphone 3GS[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]Netwerkschijf[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]OXX Tube Internetradio (waarmee ik muziek kan laten afspelen vanaf netwerkschijf)[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Indien gewenst; powerplugs…[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Probleem 1: Ik zoek een goed programma om mijn muziek te beheren. Ik wil gerust iTunes gebruiken (airport express kopen) maar wanneer ik mijn muziek aan iTunes toevoeg wordt deze helemaal door elkaar gezwierd. Is het een warboel aan bestandjes, ben ik al mijn mapjes kwijt waar ik zoveel tijd in heb gestoken… Zijn er alternatieven die wel jou aangemaakte structuur behouden EN ook te bedienen met iphone?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Probleem 2: Kan ik mijn OXX tube Internetradio instellen (draadloos of draad) zodat ik hem als een airport expres of iets dergelijks kan laten functioneren? Dus niet enkel aangemaakte playlists afspelen, maar ineens streamen naar de OXX. Met behulp van app op iphone.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Probleem 3: Wat is nu een goed programma om op je PC je audio te beheren, te laten streamen met de hardware die ik nu bezit. Ik herhaal. Itunes rammelt altijd al mijn liedjes door elkaar waardoor het een grote wanorde is. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Alvast hartelijk dank voor de deskundige hulp!!![/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Mvg[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Stef [/FONT][/SIZE]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 11:15 ----------

[FONT=Calibri][SIZE=3]Hallo,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Ik zit al een hele tijd het net af te schuimen naar een oplossing(en) voor mijn “audioprobleem”. Ik ben in bezit van een iomega cloud schijf die aan mijn netwerk hangt en dienst doet als NAS en Upnp.. Ik heb netjes al mijn muziek erop geplaats… Lang werk.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Ik ben in het bezit van;[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]Draadloos netwerk[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]Iphone 3GS[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]Netwerkschijf[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]OXX Tube Internetradio (waarmee ik muziek kan laten afspelen vanaf netwerkschijf)[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]·[/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Indien gewenst; powerplugs…[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Probleem 1: Ik zoek een goed programma om mijn muziek te beheren. Ik wil gerust iTunes gebruiken (airport express kopen) maar wanneer ik mijn muziek aan iTunes toevoeg wordt deze helemaal door elkaar gezwierd. Is het een warboel aan bestandjes, ben ik al mijn mapjes kwijt waar ik zoveel tijd in heb gestoken… Zijn er alternatieven die wel jou aangemaakte structuur behouden EN ook te bedienen met iphone?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Probleem 2: Kan ik mijn OXX tube Internetradio instellen (draadloos of draad) zodat ik hem als een airport expres of iets dergelijks kan laten functioneren? Dus niet enkel aangemaakte playlists afspelen, maar ineens streamen naar de OXX. Met behulp van app op iphone.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Probleem 3: Wat is nu een goed programma om op je PC je audio te beheren, te laten streamen met de hardware die ik nu bezit. Ik herhaal. Itunes rammelt altijd al mijn liedjes door elkaar waardoor het een grote wanorde is. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Alvast hartelijk dank voor de deskundige hulp!!![/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Mvg[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Stef [/FONT][/SIZE]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 21:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Er is niemand die daaraan begint om te lezen ,ik ook niet.
  #3  
Oud 31-12-11, 13:23
Dekwoje Dekwoje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard Laatste poging.. GOEDE! ;-)

Hallo!,

Ik zit al een hele tijd het net af te schuimen naar een oplossing(en) voor mijn “audioprobleem”. Ik ben in bezit van een iomega cloud schijf die aan mijn netwerk hangt en dienst doet als NAS en Upnp.. Ik heb netjes al mijn muziek erop geplaats… Lang werk..

Ik ben in het bezit van:
* Draadloos netwerk
* Iphone 3GS
* Netwerkschijf
* OXX Tube Internetradio (waarmee ik muziek kan laten afspelen vanaf netwerkschijf)
* Indien gewenst; powerplugs

Probleem 1: Ik zoek een goed programma om mijn muziek te beheren. Ik wil gerust iTunes gebruiken (airport express kopen) maar wanneer ik mijn muziek aan iTunes toevoeg wordt deze helemaal door elkaar gezwierd. Is het een warboel aan bestandjes, ben ik al mijn mapjes kwijt waar ik zoveel tijd in heb gestoken… Zijn er alternatieven die wel jou aangemaakte structuur behouden EN ook te bedienen met iphone?

Probleem 2: Kan ik mijn OXX tube Internetradio instellen (draadloos of draad) zodat ik hem als een airport expres of iets dergelijks kan laten functioneren? Dus niet enkel aangemaakte playlists afspelen, maar ineens streamen naar de OXX. Met behulp van app op iphone.

Probleem 3: Wat is nu een goed programma om op je PC je audio te beheren, te laten streamen met de hardware die ik nu bezit. Ik herhaal. Itunes rammelt altijd al mijn liedjes door elkaar waardoor het een grote wanorde is.

Alvast hartelijk dank voor de deskundige hulp!!

Stef
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek Iphone streamen zonder Itunes messy iPhone accessoires en onderdelen 17 30-12-11 21:48
Muziek: Muziek streamen naar Airport Express? prohibit art Muziek, foto & video 15 11-09-10 23:06
Handmatig muziek beheren & beltonen De Generaal Archief 1 26-10-09 13:11
Muziek: Muziek streamen vanaf je locale netwerk. edgecrush3r Muziek, foto & video 19 12-03-09 01:43
Muziek: Handmatig beheren muziek mogelijk! f1aap Muziek, foto & video 9 27-01-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.