apps syncen via cloud, niet meer via osx-itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In verband met ruimte gebrek op m'n harde schijf (MBA) wil ik graag mijn iPad apps niet meer syncen via iTunes op de MBA, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps syncen via cloud, niet meer via osx-itunes
Hallo,
In verband met ruimte gebrek op m'n harde schijf (MBA) wil ik graag mijn iPad apps niet meer syncen via iTunes op de MBA, maar alleen via de Cloud, zodat ik ze uit iTunes kan verwijderen en dus van m'n MBA. Wanneer ik dat in iTunes wil instellen 'dreigt' iTunes dat alles apps dan van de iPad zullen worden verwijderd. Is er een manier dit te realiseren zonder dat de apps op de iPad verwijderd worden? Alvast dank voor het meedenken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
cloud, ipad, itunes, syncen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.2 Blackra!n Jailbreak, Mijn Apps Syncen niet meer | Brendanoz | Archief | 5 | 22-12-09 22:41 |
Upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1 (OSX) niet meer mogelijk vanwege 1.1.2 in iTunes? | mindmerge | Unlock [archief] | 3 | 17-11-07 20:33 |
Upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1 (OSX) niet meer mogelijk vanwege 1.1.2 in iTunes? | bartvdh | Archief | 1 | 15-11-07 22:35 |
|
|