Iphone 3g niet herkend in Itunes via mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3g heb ik tot nu toe uitsluitend succesvol gesynchroniseerd via Itunes op mijn pc. Via Itunes op mijn Macbook pro, Mac OS X ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g niet herkend in Itunes via mac
Mijn Iphone 3g heb ik tot nu toe uitsluitend succesvol gesynchroniseerd via Itunes op mijn pc. Via Itunes op mijn Macbook pro, Mac OS X Lion 10.7.2 (11C74), probeer ik mijn Iphone nu ook te synchroniseren, maar het apparaat wordt in Itunes versie 10 niet herkend.
De Iphone 4 van mijn vrouw wordt wel moeiteloos door dezelfde Itunes op Mac herkend. Wat kan de oplossing zijn? Ik heb geen jailbreak of iets anders exotisch gedaan. Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk hier eens na: iOS: Device not recognized in iTunes for Mac OS X (misschien overbodige info maar wie weet.... )
verder, heb je de standaard stappen al genomen? software up-to-date op iPhone en Mac? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de quick reply. Met het aangeven van de versies hierboven, heb ik meteen duidelijk gemaakt dat ik inderdaad qua software up-to-date ben.
De benodigde en geadviseerde stappen heb ik gedaan. Daarbij: de andere Iphone - iphone 4 - wordt met dezelfde software en kabels perfect herkend in itunes. |
Labels |
iphone 3g 8gb zwart, itunes, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes herkend de iphone niet | fleurbelt | iTunes | 7 | 21-01-11 14:25 |
mac/Wi-Fi adres niet herkend | ashey | Wi-Fi | 3 | 13-02-10 15:12 |
Mac Herkend iPhone Niet Meer... | CadmanF | Unlock [archief] | 7 | 13-02-08 19:58 |
iPhone wordt niet herkend in mac | phoneboy | Archief | 2 | 01-01-08 20:21 |
iphone wordt niet herkend op mijn mac | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 28-10-07 10:13 |
|
|