Computer machtigen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb geen antwoord gevonden in eerdere onderwerpen, dus vandaar nog een keer dit probleem: Telkens als ik mijn iPhone 4 aan iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Computer machtigen
Hallo mensen,
Ik heb geen antwoord gevonden in eerdere onderwerpen, dus vandaar nog een keer dit probleem: Telkens als ik mijn iPhone 4 aan iTunes aansluit, vraag hij om een machtiging voor de aangeschafte apps. Het probleem is, dat hij dit iedere keer doet als ik mijn iPhone aansluit. Ook als er geen nieuwe apps bij gekomen zijn. Weet iemand hier een oplossing voor? Want ik wordt er stapel gek van.. Gr. Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En normaal gezien moet dat in orde zijn. Je moet wel hetzelfde account blijven gebruiken, als je bv ooit veranderd van account moet je al die apps opnieuw gaan aankopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store de vierde optie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Computer machtigen | SuperDutch | iTunes | 26 | 18-05-10 22:46 |
Computer machtigen | rikschouten | Archief | 2 | 14-03-10 22:12 |
Windows: Computer machtigen | naomi93 | iTunes | 2 | 20-02-10 12:49 |
Computer machtigen | MaikV | Archief | 2 | 21-11-09 10:07 |
Windows: computer machtigen | wdwdlp | iTunes | 3 | 04-06-09 20:15 |
|
|