Maar 1 iPhone per e-mailadres? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben nu twee Apple i-phone's in huis maar kunnen er er geen twee registreren omdat ons e-mail adres al in gebruik is door het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maar 1 iPhone per e-mailadres?
We hebben nu twee Apple i-phone's in huis maar kunnen er er geen twee registreren omdat ons e-mail adres al in gebruik is door het eerste toestel.
Is er een mogelijkheid om toch beide toestellen op een en dezelfde e-mail te registreren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iTunessoosodood
|
|
||||
|
||||
Om welke registratie gaat dit?
Welke foutmelding krijg je? |
|
|||
|
|||
Het gaat om de eerste registratie van dit toestel
Bij het registreren vraagt hij dus om een E-mailadres en wachtwoord. Netjes ingevuld maar krijg daarna de melding dat dit e-mailadres al in gebruik is. Klopt wel ,maar ik ging ervan uit omdat dit toestel een ander nummer heeft dat hij dan gewoon ook dit toestel zou gaan registreren maar krijg dan de rode waarschuwingen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet de oplossing niet, maar als je in toekomst een andere iPhone koopt gewoon ter vervanging van je huidige toestel, dan moet je toch gewoon op het zelfde email adres kunnen blijven gebruiken. Als dat echt niet kan, dan is dat in mijn optiek een bug in de registratie software. |
|
||||
|
||||
Hoe registreer je?
Op de iPhone? In iTunes? Op een website? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mailadres standaard ingesteld in iMessage | Jennifer77 | iPhone algemeen | 6 | 06-01-13 00:00 |
Verkeerd e-mailadres factuur aankoop appstore | bvstrien | iPhone Apps | 0 | 24-11-11 10:48 |
1 Mailadres, meerdere aparaten | psvpas | iPhone Apps | 9 | 12-10-11 16:23 |
E-mailadres Apple ID wijzigen | Kluistertijd | iPad algemeen | 2 | 06-10-11 16:19 |
Windows: E-mailadres Apple support?? | kouwearie | iTunes | 0 | 14-10-10 00:46 |
|
|