//

Download van Apps via iPhone lukt niet (via iTunes wel)

Download van Apps via iPhone lukt niet (via iTunes wel) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot voor kort verliep het downloaden apps als een zonnetje. Via Wi-Fi, via 3G geen enkel probleem. Waar en wanneer ik maar wilde. Sinds een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-12, 22:59
iNiekie iNiekie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard Download van Apps via iPhone lukt niet (via iTunes wel)

Tot voor kort verliep het downloaden apps als een zonnetje. Via Wi-Fi, via 3G geen enkel probleem. Waar en wanneer ik maar wilde.

Sinds een paar dagen lukt het me echter niet meer om apps via mijn iPhone uit de store te downloaden, want ik blijf in het downloaden hangen. Apps via iTunes downloaden en vervolgens met mijn iPhone synchroniseren lukt wel, dan verschijnen de apps gewoon op mijn iPhone.

Ik vind dit erg vervelend want dit zou betekenen dat ik niet meer direct apps kan installeren en altijd via iTunes de lange weg moet bewandelen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen dit euvel uit de wereld te helpen!

Ik heb overigens niet zo lang geleden geüpgraded naar versie 5.1., maar de problemen zijn niet specifiek toen gelijk begonnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-12, 01:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tis maar eens proberen je kan doen; als je app begint mee downloaden en die wil nie verder doen of die wil er niet eens aan beginnen dan moet ge mss eens op de app klikken zodat deze op pauze ofzo komt te staan, na 10tal sec nog eens opduwen zodat deze terug moet beginnen en dan effe wachten, met een heel klein beetje geluk is dit mss de oplossing? Ik heb anders ook nie meteen een idee hoe dit kan.
  #3  
Oud 18-03-12, 11:55
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

ik heb hetzelfde probleem,weet iemand hiervoor een oplossing?
  #4  
Oud 18-03-12, 12:46
iNiekie iNiekie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het bovengenoemde al gedaan. Wanneer ik aan het downloaden ben, en het blijft hangen, het icoontje aanraken en hopen dat deze verder gaat. Maar helemaal niets.
Updates binnenhalen geeft mij hetzelfde probleem, alles blijft hangen ?!?!?!

Enige alternatief is dus iTunes en dat is als je onderweg eens wat wil binnenhalen, enorm frustrerend...

Als er nog mensen zijn met andere ideeën, graag!
  #5  
Oud 18-03-12, 19:54
arias45 arias45 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Zelfde probleem.
Heb een Iphone 4S met sinds kort IOS 5.1 en ook bij mij blijven zowel nieuwe apps en updates hangen op de status "wachten..."
Na een tijd blijken ze er wel op te zitten, maar dit kan wel een uur duren.
Vreemde is ook dat bij mij het probleem ook pas sinds kort optreed.

Nooit eerder gehad met welke Iphone ik hiervoor ook heb gebruikt of de afgelopen maanden met de 4S.

Vraag me af of het een appstore probleem is, aangezien ik niet de enige ben die het in precies dezelfde periode heeft.
  #6  
Oud 18-03-12, 20:22
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

Op een ander toestel van een collega gaat het zonder problemen maar hij heeft de update naar 5.1 nog niet gedaan. Hoe kan ik herstellen via iTunes en heeft dit enig nut?
  #7  
Oud 18-03-12, 22:51
arias45 arias45 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

M,n vriendin heeft de iphone 4 en heeft er geen problemen mee. Ik lees ook dat de personen die nu opeens problemen hebben, een 4S bezitten. Zijn er ook mensen met het probleem op een ouder toestel?
  #8  
Oud 18-03-12, 23:43
Stef519 Stef519 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: -
Berichten: 17
Standaard

Ik heb een iPhone4 met hetzelfde probleem! Morgen maar iOS herstellen kijken of dat zin heeft. Iemand al ervaring mee?
  #9  
Oud 19-03-12, 00:04
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Hier zelfde probleem, zal eens proberen met mijn oude 4, heb nu de 4S en iOS 5.1 ook sinds de lancering, maar het probleem was niet gelijk toen al aan de hand. Is echt iets van de laatste tijd.

Vrouw heeft er geen last van. Overigens als ik nu, nadat het scherm uitgegaan is en ik moet unlocken, weer bezig ga vraagt hij opnieuw mijn wachtwoord van mijn Apple ID.

Ik herinner me ook gelijk dat ie wel eens een melding gaf over iets met Facebook ofzo, terwijl ik die app helemaal niet meer erop heb staan. Dat was ook wel raar... Maar net dus Spotify geprobeerd te downloaden, voor het eerst, en dr blijft maar Waiting staan.. Op het icoontje drukken moet volgens mij de download of install pauzeren maar dat geeft hij ook niet aan als je er op klikt... Moeten ze maar snel oplossen dit, begint vervelend te worden!
  #10  
Oud 19-03-12, 13:09
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hem hersteld via itunes en heeft het nog!!! nu kan hij de updates ook niet meer verversen... ik denk dat ik hem terug moet sturen of heeft nog iemand ervaring of oplossing hiervoor???gr
  #11  
Oud 19-03-12, 14:23
arias45 arias45 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook een herstel uitgevoerd, maar hierna werkt het bij mij nu naar behoren. Ik heb overigens geen apps gesynct via itunes, maar gewoon handmatig opnieuw geinstalleerd vanuit de appstore.
  #12  
Oud 19-03-12, 19:22
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

Had u dan ook een melding van "er is een onbekende fout als u apps probeerde af te halen of als u upd?
hopelijk lukt het deze keer zonder de apps herstel wel? graag nog enige reacties?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 maart 2012 om 18:30 ----------

nog steeds niet gelukt!zou het misschien wel lukken als ik hem opnieuw instel als nieuwe iphone en niet als reservekopie?
  #13  
Oud 19-03-12, 19:39
paullus potter paullus potter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 36
Standaard

kon er de gehele dag op om te down loaden maar nu niet meer mogelijk ook via pc gaar het niet
  #14  
Oud 19-03-12, 19:43
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

Ik had zonder de apps herstel gedaan,maar nu is er geen verbinding met de app store mogelijk???
  #15  
Oud 19-03-12, 22:30
ice40 ice40 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

Sinds vandaag kan ik de apps via mijn Ipad niet meer op mijn Ipad downloaden.
De app blijft hangen op ''wachten''.
Ik moet dan via itunes de app binnenhalen en op mijn Ipad/Iphone zetten via sync.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en wat moet je er aan doen????
  #16  
Oud 20-03-12, 20:13
arias45 arias45 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Het leek gisteravond opgelost te zijn, maar vanaf vandaag krijg ik de melding dat er geen verbinding met de app store gemaakt kan worden.
Apps blijven daarvoor eerst weer een tijd op wachten staan.
Gezeik...
  #17  
Oud 21-03-12, 23:29
dancingmy dancingmy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Breda
Berichten: 9
Standaard

Zelfde probleem, alles al geprobeerd wat ik kon bedenken ... hopelijk lost het zich vanzelf op
  #18  
Oud 22-03-12, 02:15
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dancingmy Bekijk bericht
Zelfde probleem, alles al geprobeerd wat ik kon bedenken ... hopelijk lost het zich vanzelf op
Als je maar lang genoeg wacht...
  #19  
Oud 22-03-12, 23:43
dancingmy dancingmy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Breda
Berichten: 9
Standaard

Vandaag weer een update van een app ... computer niet bij de hand, dacht misschien doet hij het wel weer maar helaas ... heeft er dan ook echt niemand een antwoord want wordt hier een beetje gek van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update itunes apps lukt niet alexi iTunes 12 28-02-12 23:45
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet djepie iTunes 2 05-09-10 20:15
iPhone: Apps wel zichtbaar in iTunes, niet op iPhone Booty Jailbreak 0 21-03-10 18:00
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes lucvanmolken iPhone Apps 11 29-07-09 02:14
Beltonen wel in Itunes ....sync lukt niet racekonijn iTunes 1 08-11-08 04:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.