Geen koppeling tussen iPad2 en iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik m´n iPad2, 64g koppel aan iTunes op mijn Windows7 laptop gebeurt er niets in iTunes. Er komt geen koppeling (meer) tot stand. Voorheen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen koppeling tussen iPad2 en iTunes
Wanneer ik m´n iPad2, 64g koppel aan iTunes op mijn Windows7 laptop gebeurt er niets in iTunes. Er komt geen koppeling (meer) tot stand. Voorheen deed ie het wel.
-Apple Mobile Device USB driver staat aan. -aansluiting op ander USB poort helpt ook niet. -USB kabel is goed. -Koppeling op een ander laptop met Windows Vista gaat wel. Dus moet de fout in de Windows7 laptop zitten Ik gebruik de beveiligingssoftware van McAfee. Wie heeft dé oplossing Laatst gewijzigd door Barbarroja; 12-04-12 om 09:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet het niet helemaal zeker- heb een Mac- maar is die laptop wel gemachtigd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding Ipad 0XE8000003 itunes koppeling | rjdewit | iPad algemeen | 6 | 30-01-15 22:42 |
Iphone 4S koppeling met Itunes valt weg | mullerw | iTunes | 5 | 13-03-12 14:07 |
Windows: Help me geen usb verbinding tussen iphone en itunes | ceylanbey | iTunes | 1 | 11-03-10 22:58 |
iPhone: Foutmelding na koppeling iTunes | siemed | Jailbreak | 3 | 19-08-09 15:37 |
|
|