Krijg hem niet meer hersteld. (itunes) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPad 1 op 5.0.1 Nu heb ik deze verkocht. Ik wil hem graag leeg opleveren. Wat ik ook doe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg hem niet meer hersteld. (itunes)
Hallo,
Ik heb hier een iPad 1 op 5.0.1 Nu heb ik deze verkocht. Ik wil hem graag leeg opleveren. Wat ik ook doe ik krijg hem niet leeg. (in één keer) Als ik hersteld krijg ik verschillende foutcodes (1013, 1600 etc..) Ik heb mijn hosts file op verschillende manieren aangepast (met en zonder #) Tinyumbrella met en zonder tss server aan. DFU mode met redsn0w en met iReb. Firmware aangemaakt met iFaith (geloof dat het programma zo heet). Niks wil lukken. Weten jullie misschien wat ik nog kan proberen om hem leeg op te leveren. Dan het liefst met jailbreak op 5.0.1 .
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: krijg ipod niet meer hersteld | dat.rooie.ventje | Jailbreak | 9 | 24-01-12 09:16 |
iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd! | Gingercoockie | iPhone algemeen | 3 | 23-01-12 12:00 |
Iphone valt uit, en itunes pakt hem niet meer | zwiggelbig | iTunes | 2 | 11-10-09 14:59 |
krijg hem niet meer aan de praat.... | alfasander156 | iPhone algemeen | 5 | 06-08-09 01:54 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|