iTunes synct geen muziek naar iPhone en iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds enige tijd kan ik mijn muziekbibliotheek niet meer syncen met mijn iPhone 4 en iPad 2. In iTunes heb ik alle gegeven aangevinkt.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes synct geen muziek naar iPhone en iPad
Hoi,
Sinds enige tijd kan ik mijn muziekbibliotheek niet meer syncen met mijn iPhone 4 en iPad 2. In iTunes heb ik alle gegeven aangevinkt.. M4R ringtones etc kunnen wel gesynt worden. Op beide apparaten maak ik gebruik van iOS5.1 iTunes versie: 10.1.6.1.7 Heeft iemand suggesties? Gr. Dominic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er staat toevallig geen uitroep teken ofzo naast de song in je itunes?
Als je bv een song wil laten afspelen of er gaat opstaan dan kan dat wel gebeuren er een uitroepteken bij staat. Is het muziek die je vanuit je itunes map op je laptop/pc haalt en versleept? |
Labels |
ipad, iphone, itunes, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek van iPad naar iTunes | Jack1611 | iTunes | 1 | 15-12-11 17:12 |
Muziek: Muziek synct niet op iPhone en iPad | dat.rooie.ventje | Muziek, foto & video | 8 | 01-11-11 11:50 |
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone | dnootenboom | Archief | 16 | 19-11-09 14:30 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
Itunes synct 1,..Gb van de 52Gb aan muziek niet | qboy | iTunes | 1 | 28-03-09 20:47 |
|
|