//

iTunes Match gebruiken én iTunes playlist syncen

iTunes Match gebruiken én iTunes playlist syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik iTunes Match om m'n hele iTunes collectie altijd bij de hand te hebben op m'n iPhone. Wanneer ik een liedje wil horen, download ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-12, 21:10
orteliusmap orteliusmap is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard iTunes Match gebruiken én iTunes playlist syncen

Ik gebruik iTunes Match om m'n hele iTunes collectie altijd bij de hand te hebben op m'n iPhone. Wanneer ik een liedje wil horen, download ik 'm uit iCloud. Downloaden doe ik zelden onderweg, want dat gaat van m'n data-bundel af.

Om onderweg toch naar muziek te kunnen luisteren, wil ik een iTunes playlist altijd aanwezig hebben op m'n iPhone. Maar dat kan niet! In de sync-opties kan ik geen playlist aanvinken omdat iTunes Match is geactiveerd. Hierdoor kan ik dus op m'n iPhone alleen muziek luisteren die uit iCloud is gedownload.

Hoe kan ik én iTunes Match gebruiken, én een iTunes playlist syncen op m'n iPhone?

Thanks!
Jeroen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-12, 16:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik hier ook, je moet blijkbaar het gedownload hebben de songs.
Ik maak wel een paar aparte mappen aan met de muziek die ik zeker wil horen, anders word het wat teveel, de andere laat ik opstaan indien ik ze toch eens wil beluisteren.

Ik denk niet dat dit zal gaan, icloud/itunes match heeft zijn voordelen maar helaas dus ook een nadeel, ik heb er onertussen mee leren leven, maak me er niet druk in .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 13:46
Afspeellijsten syncen buiten iTunes Match Jessepes iCloud 3 20-01-12 15:10
iTunes match gebruiken zonder creditcard? rikkie123 Muziek, foto & video 0 06-10-11 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.