Fout bij syncronisatie Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik krijg sinds gisteren mijn Iphone (1.1.4) niet meer gesyncroniseert met Itunes. In bijlage vind je een print screen van de fout die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout bij syncronisatie Itunes
Goedemiddag,
Ik krijg sinds gisteren mijn Iphone (1.1.4) niet meer gesyncroniseert met Itunes. In bijlage vind je een print screen van de fout die ik krijg. Kan iemand mij hiermee helpen? Greetz Marc Laatst gewijzigd door Wicky_Baby; 03-05-08 om 19:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook een paar keer gehad. Zet eens bij info email sync uit en reboot je pc en iPhone. Daarna weer iTunes opstarten en bij info email sync weer aanzetten.
Als het goed is moet hij het dan wel weer doen
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn de rechten van je bookmarks op de iphone gewijzigd
je kunt dit corrigeren door in te loggen met SSH op je iPhone en onderstaande regel uit te voeren: Code:
chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Safari
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Fout bij accepteren van iTunes voorwaarden | Fix | iTunes | 3 | 16-02-11 20:41 |
Fout bij installeren APP uit itunes | Dietch | iPhone Apps | 1 | 05-10-09 22:35 |
fout 69 bij syncronisatie | marc1987 | iTunes | 9 | 03-02-09 00:23 |
Itunes fout 1611 bij restoren van firmware 2.1. | matthie | Archief | 3 | 16-09-08 17:23 |
(fout 1619) bij itunes | jeremy14 | Unlock [archief] | 73 | 08-05-08 16:55 |
|
|