Probleem liedjes op iphone zetten.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, Als ik liedjes op mijn iphone wil zetten, staan ze wel bij me muziek, maar er komt een tekentje voor te staan.. Ze staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem liedjes op iphone zetten..
hey,
Als ik liedjes op mijn iphone wil zetten, staan ze wel bij me muziek, maar er komt een tekentje voor te staan.. Ze staan dan niet op mijn iphone maar wel bij mijn 'muziek' bij apparaten en Itunes zelf. Op itunes kan ik ze wel afspelen, maar niet bij 'muziek' onder het iphone gedeelte. Iemand een oplossing? Het gaat om het teken voor het liedje. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het tekentje lijkt alsof er word gesingroniseerd, maar dat heb ik nooit aangezet.
Overigens is het nummer waar het tekentje voorstaat ook lichtgrijs. Hoop dat er iemand is die kan helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: probleem met muziek op iphone zetten | Angeline | Muziek, foto & video | 0 | 17-10-10 23:39 |
Probleem liedjes synchroniseren | rickkiej3GS | iTunes | 2 | 28-04-10 16:13 |
Windows: Probleem met liedjes toevoegen | nebilem | iTunes | 5 | 15-02-10 00:58 |
Probleem met video op iPhone zetten | Patjuh | Archief | 2 | 27-04-09 17:49 |
Windows: Liedjes op iphone zetten kan iemand me helpen | Kimiie | iTunes | 8 | 06-09-08 12:09 |
|
|