Iphone backup weg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem (pje). Tijdens mijn vakantie ging bij de iphone van mijn vrouw (met veel van haar vakantiefoto's) de kleuren ineens op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone backup weg
Ik heb het volgende probleem (pje).
Tijdens mijn vakantie ging bij de iphone van mijn vrouw (met veel van haar vakantiefoto's) de kleuren ineens op negatief. Na onze vakantie wilde ik haar iphone via Itunes herstellen. Eerst heb ik via Itunes een backup gemaakt en daarna wilde ik hem herstellen maar dat lukte niet (error 21). Dit kwam doordat ik (op haar laptop) niet in haar eigen account zat maar in het gast account . Nadat ik uitgelogd was en naar haar account ben gegaan kon ik wel herstellen via Itunes alleen was daar niet de backup die ik eerst gemaakt had. Die had ik gemaakt in het gastaccount, maar daar is geen backup terug te vinden. Is er een manier om toch de backup terug te halen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: cydia weg na terugzetten backup | Hanzieee | Jailbreak | 3 | 12-06-12 23:06 |
Icloud backup foto's gedeeltelijk weg | laurenttwint | iCloud | 7 | 13-03-12 15:28 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Windows: Backup terugzetten en alles is weg | I Xyzyx I | iTunes | 0 | 10-10-10 02:51 |
Backup - waar schrijft hij deze weg | 276159 | Archief | 3 | 06-01-09 23:30 |
|
|