Locatie muziekbestanden op Ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allen, ik wil graag weten als je met itunes muziekbestanden synchroniseert, op welke locatie ze dan terecht komen op de ipad zodat ik ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locatie muziekbestanden op Ipad
Hoi Allen, ik wil graag weten als je met itunes muziekbestanden synchroniseert, op welke locatie ze dan terecht komen op de ipad zodat ik ze met bijv ifile kan vinden ?
Hartelijk dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
/var/mobile/Media/iTunes_Control/Music
Ga daar zeker niet in knoeien met iFile anders moet je een nieuw draadje gaan openen met de titel: "Plotseling spelen mijn deuntjes niet meer af op mijn iPad". Succes verder |
|
|||
|
|||
Ok hoe dat zo ik wilde er alleen met ifile wat bestanden in plaatsen zo af en toe ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De enige juiste manier om deuntjes op de iPad te zetten is iTunes. Alles andere is geknoei. Maar OK, je doet maar wat je niet laten kan. Ik ga het hier bij laten. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
dat zijn dus de dingen waar ik geen verstand van heb anders zou ik het niet vragen natuurlijk, ik heb gewoon een afkeer van itunes dus zoek alternatieve oplossingen. Dat eigenwijze gedoe van apple gaat ze nog eens de kop kosten , er komen genoeg mooie tablets aan eerdaags waar je wel gewoon een usb stick in kunt rammelen en bestanden vanaf de computer gewoon kunt slepen, beetje offtopic maar moest het ff kwijt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziekbestanden toevoegen aan IPod lukt niet meer | Merisielu | iTunes | 0 | 11-05-12 12:55 |
Locatie voorziening IPAD | silvan28011975 | iPad algemeen | 4 | 02-10-10 20:20 |
locatie | ejmitch | iPhone Apps | 7 | 03-04-09 10:34 |
Muziekbestanden verwijderen iPhone | Sleevemaster | Archief | 10 | 31-07-08 14:02 |
|
|