Rotzooi in Itunes bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag Itunes gaan gebruiken op mijn windows desktop.. Nu voeg ik dus mijn map waarin verschillende mappen (albums) met muziek in staan toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rotzooi in Itunes bibliotheek
Ik zou graag Itunes gaan gebruiken op mijn windows desktop..
Nu voeg ik dus mijn map waarin verschillende mappen (albums) met muziek in staan toe aan de bibliotheek, maar sommige albums zet ie elk nummer van los in de lijst.. Dit is dus 1 grote rotzooi en on over zichtelijk.. Ik wil graag de album weergave gaan gebruiken, maar als ik een cd met verschillende artiesten heb dan moet ie die wel als 1 album weergeven en niet elk nummer apart.. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Afspeellijsten aanmaken.
|
|
|||
|
|||
Je moet de hele cd selecteren, rechtermuisknop, uhm... get info bij mij maar mijn mac staat in het engels. Als je dan het volgende scherm ziet kan je of bij Album artiest various artists invullen en in een van de laatste tabjes part of compilation aanvinken.
Als het goed is zie je nu de cd bij elkaar staan. |
|
|||
|
|||
ik heb zelf een compilatie van 126 nummers gemaakt , maar vind deze niet terug in itunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes bibliotheek | withofs | iTunes | 6 | 07-05-12 17:18 |
Mac OS X: Itunes bibliotheek | maltje | iTunes | 0 | 21-01-12 16:15 |
Windows: Itunes bibliotheek | glitter35 | iTunes | 1 | 29-12-09 19:22 |
iTunes Bibliotheek | Derenze | Archief | 1 | 09-11-09 19:01 |
|
|