//

Itunes op externe schijf plaatsen

Itunes op externe schijf plaatsen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb meerdere externe schijven voor muziek en andere belangrijke data, en nu heb ik onlangs itunes gedownload en het exe bestand op een externe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-12, 17:19
Guest-0510121725
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Itunes op externe schijf plaatsen

hallo, heb meerdere externe schijven voor muziek en andere belangrijke data, en nu heb ik onlangs itunes gedownload en het exe bestand op een externe schijf geplaatst, deze wilde ik daarna installeren, maar is toch weer op mijn SSD die in de laptop zit geinstalleerd, maar omdat deze betrekkelijk klein is kan ik hier niet alle verwijzingen van de muziek op kwijt.

Om die reden wil ik het hele itunes gebeuren op een externe schijf plaatsen, maar hoe doe ik dat dan?

Kan ik ook de hele Itunes map en alle bestanden daarin verplaatsen naar een aandere lokatie ( lees schijf ) ?

Laatst gewijzigd door Guest-0510121725; 04-10-12 om 17:20. Reden: onvolledig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-12, 17:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes voor Windows: uw map iTunes Media verplaatsen
  #3  
Oud 04-10-12, 17:36
Guest-0510121725
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

dank je wel voor je wederom supersnelle reactie!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 17:36 ----------

Heb alles gedaan zoals is uitgelegd, maar nu kan de telefoon niet meer synchroniseren met itunes. Wat nu?
Hoe kan ik anders gewoon even Itunes op mijn externe schijf/lokatie zetten?
Ik bedoel dus deinstalleren, en opnieuw op andere lokatie zetten.
Had dit eerder ook al geprobeerd, door de locatie te wijzigen, maar na het ok heeft het zich toch op mijn c schijf gezet, ipv mijn extene J schijf

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 18:14 ----------

Heb alles gedeinstalleerd, vervolgens nieuwe map J:\ Program Files ( x86 ) gemaakt, en toen kon ik wel alles op deze locatie plaatsen.
Het zal wellicht eenvoudiger kunnen, maar ik kreeg het niet voor elkaar, en nu werkt alles weer goed.

Laatst gewijzigd door Guest-0510121725; 04-10-12 om 18:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone synchroniseren, reserverkopie en iTunes bibliotheek op externe harde schijf AFunkyLady iTunes 1 17-10-11 21:01
Mac OS X: Itunes bibliotheek op externe harde schijf Maurice005 iTunes 0 24-09-11 18:32
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! jappe123 iTunes 1 29-03-11 18:28
Windows: i tunes op externe schijf zetten? jaynor iTunes 1 05-12-10 13:38
Windows: Externe harde schijf waalboer iTunes 14 06-09-09 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.