HELP !!

HELP !! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iTunes werkt op het moment niet met mijn iPhone. Hij heeft het een aantal dagen geleden wel goed gedaan. Hij laad nog wel op, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 May 2008, 10:12
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard HELP !!

Mijn iTunes werkt op het moment niet met mijn iPhone. Hij heeft het een aantal dagen geleden wel goed gedaan. Hij laad nog wel op, maar krijg de melding:

De iPhone kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geinstaleerd. Voer het instalatie programma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en instaleer iTunes vervolgens opnieuw.

Ik heb mijn iTune handmatig verwijderd bij software in mijn configuratie scherm. Vervolgens heb ik hem opnieuw geinstalleerd en krijg nog steeds de foutmelding....

Ik heb overigens mijn lader in een macbook en normale windows desktop gehad, dit om mijn telefoon op te laden ... Zou dit effect hebben gehad op de connectiviteit ?

Hoe kan ik dit euvel verhelpen... ??

BVD.

Mills
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12 May 2008, 10:21
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.614
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

van de lader kan geen kwaad
zal je toch opnieuw itunes moeten instaleren,wordt quicktime ook mee geinstaleerd op een windhoos?
dan moet je die ook eerst verwijderen voor je itunes er terug opzet
  #3  
Oud 12 May 2008, 10:22
» iPhone 3G 8GB [FW: 2.0]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 20 April 2008
Locatie: balkbrug
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar GePRO
Standaard

het zou verder niet uit maken om op te laden door verschillende pc's te gebruiken.... heb je al weer een andere pc met itunes geprobeerd? als dat niet werkt zou ik het probleem in je iphone zoeken.


cya

GePRO
  #4  
Oud 12 May 2008, 10:28
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
van de lader kan geen kwaad
zal je toch opnieuw itunes moeten instaleren,wordt quicktime ook mee geinstaleerd op een windhoos?
dan moet je die ook eerst verwijderen voor je itunes er terug opzet
Ik had alleen iTunes verwijderd, Quicktime niet....
Zal dit eerst eens even proberen ...

Verder onwijs bedankt voor jullie snelle reacties !!

Gr. Mills
  #5  
Oud 12 May 2008, 10:40
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
van de lader kan geen kwaad
zal je toch opnieuw itunes moeten instaleren,wordt quicktime ook mee geinstaleerd op een windhoos?
dan moet je die ook eerst verwijderen voor je itunes er terug opzet
Ik heb iTunes en Quicktime verwijderd en opnieuw geinstalleerd op mijn computer. Na dit gedaan te hebben heb ik iTunes opnieuw opgestart. Vervolgens krijg ik nog steeds deze foutmelding:

De iPhone kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geinstaleerd. Voer het instalatie programma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en instaleer iTunes vervolgens opnieuw.



Heeft iemand deze melding een keer gehad en zo ja hoe heb je dit probleem opgelost ... ??

Gr. Mills
  #6  
Oud 12 May 2008, 11:16
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.614
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

misschien eens een restore van je iphone doen
houd je powwer+homebutton samen ingedrukt tot je het grijze appletje ziet,dan kan je ze loslaten
na minuutje is iphone terug gebruiksklaar
  #7  
Oud 12 May 2008, 11:18
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
misschien eens een restore van je iphone doen
houd je powwer+homebutton samen ingedrukt tot je het grijze appletje ziet,dan kan je ze loslaten
na minuutje is iphone terug gebruiksklaar
okeoke, maar is dan niet alle software etc van mijn iPhone af ... ??
wat doet precies de restore ... ??
  #8  
Oud 12 May 2008, 11:19
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.614
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

daar geraak je niets mee verloren,alle gegevens blijven staan
  #9  
Oud 12 May 2008, 11:28
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
misschien eens een restore van je iphone doen
houd je powwer+homebutton samen ingedrukt tot je het grijze appletje ziet,dan kan je ze loslaten
na minuutje is iphone terug gebruiksklaar
GDVR ... ik houd ze ingedrukt maarzie geen grijs appeltje..
hij geeft een melding of ik hen uit wil zetten ...
wat doe ik verkeerd ??
  #10  
Oud 12 May 2008, 11:35
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.614
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

blijven inhouden
slider voor afzetten verdwijnt>dan een zwart scherm en dan komt het appeltje
  #11  
Oud 12 May 2008, 11:48
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
blijven inhouden
slider voor afzetten verdwijnt>dan een zwart scherm en dan komt het appeltje
oke gelukt!!

Ik heb vervolgens mijn iTunes en Quicktime wederom verwijderd en opnieuw geinstalleerd ...

Na het opstarten van iTunes krijg ik nog steeds de melding:

De iPhone kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geinstaleerd. Voer het instalatie programma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en instaleer iTunes vervolgens opnieuw.

Nog andere ideen hoe ik het kan oplossen?

Gr. Mills
  #12  
Oud 12 May 2008, 11:51
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.614
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

misschien eens op de site van apple gaan kijken in het helpforum van de iphone
Apple - Support - iPhone
  #13  
Oud 12 May 2008, 12:50
» iPhone UK 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 May 2008
Berichten: 22
Standaard

Hee truckdriver,

Het is gelukt man!!
Heb alles wat maar te maken heeft met Apple van mijn computer verwijderd.
Vervolgens heb ik iTunes er opnieuw opgezet en het werkt weer !!

Super bedankt voor alle feedback !!

Gr. Mills
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.