Apple ID veranderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal,ik zou graag men Apple ID (Gmail adres ) willen veranderen naar een ander Gmail adres en zou willen weten of mijn tegoed van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID veranderen
Hey allemaal,ik zou graag men Apple ID (Gmail adres ) willen veranderen
naar een ander Gmail adres en zou willen weten of mijn tegoed van men itunes kaarten mee naar dat nieuw adres gaan(er staat namelijk nog heel wat op)? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt niet wat hier stond.
Laatst gewijzigd door ballegooier; 28-10-12 om 22:47. |
|
|||
|
|||
Ok,bedankt!
|
|
||||
|
||||
Volgens deze pagina van Apple kun je de naam van je Apple ID wel veranderen:
https://support.apple.com/kb/HE40?vi...L&locale=nl_NL
|
|||
|
|||
Citaat:
U dient uw primaire e-mailadres als uw Apple ID te gebruiken. " Dus als ik het goed begrijp veranderd je apple ID maar je adres blijft hetzelfde :s zoals ballegooier al aanhaalde of niet? |
|
||||
|
||||
Ik heb het nooit geprobeerd.
Wie heeft praktijkervaring? |
|
||||
|
||||
Een kennis van mij veranderde haar Apple ID haarnaam@tiscali naar haarnaam@gmail. Dat lukte allemaal prima, ook haar Apple ID was veranderd, dus niet alleen haar gekoppelde mail adres. Sorry dat zei ik niet correct in mijn post eerder.
Ik geloof wel dat je apps gedownload met het oude Apple id moet updaten met het oude Apple ID. Maar misschien beter om even af te wachten op iemand die dit zeker weet en uitsluitsel over kan geven! |
|
|||
|
|||
Geen probleem hoor,ik wacht nog ff af,toch bedankt!
Ik ben benieuwd... Citaat:
het oude ID moet updaten.Als je bvb van provider veranderd en niet meer over dat adres beschikt?Want dan zal je die melding dat je krijgt als je een apps koopt ook op het niet bestaande adres krijgen denk ikke of niet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID veranderen | fambos | iPhone algemeen | 9 | 25-06-12 01:14 |
iPod touch: 4.3.5 veranderen in 4.2.1 | coolegino | Jailbreak | 0 | 16-10-11 02:16 |
Apple ID veranderen op iPhone ? | Fieke | iPhone algemeen | 2 | 30-03-11 17:28 |
Apple overweegt vocht indicator van plek te veranderen? | S¡mon | Chat en geruchten | 16 | 08-02-10 23:19 |
|
|