//

Itunes Synchronisatie Ipod Touch

Itunes Synchronisatie Ipod Touch discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey allemaal, ik heb een vraag over het Synchroniseren van Itunes. ik heb om dit moment een Computer met mijn Itunes bibliotheek die recent is. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-12, 18:52
illxjasper illxjasper is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Question Itunes Synchronisatie Ipod Touch

Heey allemaal,

ik heb een vraag over het Synchroniseren van Itunes.

ik heb om dit moment een Computer met mijn Itunes bibliotheek die recent is.
Omdat ik soms mijn Computer gedrag niet onder controle heb, hebben mijn ouders daar een wachtwoord op gezet. Nu heb ik een tweede computer(huiswerk laptop) waar mijn ouders Itunes op hebben gezet, zodat ik ook mijn muziek kan beheren als zij niet thuis zijn.

nou is mijn vraag, stel je voegt op Computer 1 Tien liedjes toe. en je synchroniseert je ipod dan met de laptop, Haalt itunes dan de liedjes van je ipod omdat deze niet op de laptop staan, of zet hij de liedjes van de ipod ook op de laptop.

ik weet dat het met Apps wel zo is, dat als je op je ipod een app download dat hij dan overgezet wordt. maar omdat je geen muziek kan downloaden op je ipod, heb ik hier geen kennis van.

Alvast bedankt

Illxjasper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Problemen synchronisatie Itunes met Ipod Touch na updates roytjuh91 iTunes 1 28-12-11 01:10
Windows: Stoppen synchronisatie applicaties tussen iphone en ipod touch Biite iTunes 3 01-08-10 21:47
iPod Touch - iTunes R0bbert iTunes 0 22-11-09 11:07
[Onbekende fout (-50)] iPod Touch 1G synchronisatie Jensteh iTunes 3 25-01-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.