geld overmaken tussen itunes acounts discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb 1 account van mezelf waar ik geld op heb staan. En nu mn zusje ook een iphone heeft wil zij daar ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geld overmaken tussen itunes acounts
hallo,
Ik heb 1 account van mezelf waar ik geld op heb staan. En nu mn zusje ook een iphone heeft wil zij daar ook whatsapp op. Maar aangezien dit 80 cent kost en ze geen creditcard heeft vroeg ik me af of ik haar geld kon sturen via mijn account. Op mijn account staat gewoon geld via een giftcard. Eigenlijk alleen nodig gehad voor whatsapp, maar goed nu wil ik dus iets naar mn zusje overmaken. Is dit mogelijk? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reacties!
Alleen nu zegt ie dat ik de betaalwijze moet invullen. Maar dit kan alleen creditcard zijn blijkbaar want als ik op 'geen' druk dan werkt het niet. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2012 om 18:36 ---------- Oh ik zie het al staan. iTunes winkeltegoed kan niet gebruikt worden. Hmm, er is dus geen andere manier denk ik. Apple zal ook nooit veranderen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whatsapp
Wauw Timosha,
Wat een vrijgevigheid, dat zie je niet veel meer tegenwoordig, als ik ooit de loterij win dan zal ik nog eens aan je denken! |
|
||||
|
||||
Mooi wark!
Je mag idd geen cadeau schenken betaald vanuit tegoed. Dit komt altijd ten laste van je CC of die andere betaalmethode gekoppeld aan je bankrekening. Inderdaad erg jammer dat dat niet kan van je tegoed. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Eén Itunes op Imac, twee acounts? | nutty75 | iTunes | 5 | 24-06-08 17:52 |
|
|