//

Iphone synchroniseert niet met itunes via wifi

Iphone synchroniseert niet met itunes via wifi discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn pc opstart en itunes open. Komt mijn iphone niet in de lijst als ik met wifi wil synchroniseren. Wel met usb kabel. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-12, 00:23
mobdrgio mobdrgio is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 26
Standaard Iphone synchroniseert niet met itunes via Wi-Fi

Als ik mijn pc opstart en itunes open. Komt mijn iphone niet in de lijst als ik met Wi-Fi wil synchroniseren. Wel met usb kabel. Synchroniseren met Wi-Fi staat aangevinkt in itunes. En heb de laatste nieuwe itunes en ios 6.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-12, 00:29
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Ook op je iPhone gekeken? Instellingen -> Algemeen -> Wi-Fi iTunes-synchronisatie -> Sychroniseer nu?
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #3  
Oud 30-11-12, 00:37
mobdrgio mobdrgio is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Ook op je iPhone gekeken? Instellingen -> Algemeen -> Wi-Fi iTunes-synchronisatie -> Sychroniseer nu?
Ja. Deze blijft ligt gekleurd staan snap je. Zoals het staat als je Wi-Fi uitschakeld. Zelfs als ik Wi-Fi aanheb en de iphone in de lader in het stopcontact zit blijft het uitstaan.
  #4  
Oud 30-11-12, 00:39
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mobdrgio Bekijk bericht
Ja. Deze blijft ligt gekleurd staan snap je. Zoals het staat als je Wi-Fi uitschakeld. Zelfs als ik Wi-Fi aanheb en de iphone in de lader in het stopcontact zit blijft het uitstaan.
Je hebt dus wel Wi-Fi verbinding met je iPhone en iTunes openstaan en ook verbonden met het netwerk?
En heeft het ooit wel eens gewerkt?
  #5  
Oud 30-11-12, 00:56
mobdrgio mobdrgio is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Je hebt dus wel Wi-Fi verbinding met je iPhone en iTunes openstaan en ook verbonden met het netwerk?
En heeft het ooit wel eens gewerkt?
Ja heeft allemaal perfect gewerkt. Tot ik ios6 heb geinstalleerd en itunes heb geupdate. En da had ik ook nog update problemen met itunes. Maar kon het wel gebruiken. Heb zelfs mijn laptop volledig hersteld door hem terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Alles opnieuw geinstaleerd en ging nog niet.
  #6  
Oud 01-12-12, 15:52
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ik heb net de ios 6 er op gezet. Alles ingesteld opnieuw opgestart, ingesteld, aangevinkt enz maar via Wi-Fi syncen lukt me ook niet.
Komt het misschien omdat je de backup op icloud moet zetten??
  #7  
Oud 01-12-12, 16:13
mobdrgio mobdrgio is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulT Bekijk bericht
Ik heb net de ios 6 er op gezet. Alles ingesteld opnieuw opgestart, ingesteld, aangevinkt enz maar via Wi-Fi syncen lukt me ook niet.
Komt het misschien omdat je de backup op icloud moet zetten??
U bibliotheek exporteren van itunes. En dan itunes volledig deinstaleren van je pc. Pc opnieuw opstarten. Dan de laatste neuwe versie van itunes downloaden op site van apple. Instaleren als dat gedaan is. Pc opnieuw opstarten. Itunes openen usb kabel aansluiten van iphone op pc. Dan itunes synch met Wi-Fi weer aanvinken als het uitstaat. Usb kabel uittrekken itunes sluiten. Itunes opnieuw openen. Wi-Fi van iphone aanzetten en enkele sec wachten dan lukt het. Bij mij ook zo gelukt
  #8  
Oud 31-12-12, 17:28
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ik heb nu alles geprobeerd. Alles gedeinstalleerd, temp leeg, folders weg, alles opnieuw opstarten, register schoon \, iphone schoon, opnieuw geinstalleerd, alles weer opnieuw opgestart, aangevinkt, opnieuw opgestart.......
Werkt niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone synchroniseert niet met iTunes DertKesh iTunes 4 30-12-10 11:35
Windows: Itunes synchroniseert niet met iphone jan.bleus iTunes 5 17-04-10 13:23
Iphone 1.1.4 synchroniseert niet met iTunes 8 geronimo! iTunes 8 11-10-08 11:50
Itunes synchroniseert niet meer met Iphone dvandekemp iTunes 5 06-10-08 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.