Conflict airport express en apple tv discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe imac en krijg daar mijn airport express alleen met veel moeite aan de praat. Op de een of andere manier wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Conflict airport express en apple tv
Ik heb een nieuwe imac en krijg daar mijn airport express alleen met veel moeite aan de praat. Op de een of andere manier wordt het geluid elke keer naar de apple tv gestuurd, zelfs als ik de airport express selecteer voor het geluid. Ik moet dan eerst de apple tv uitzetten, en daarna gaat het geluid pas over de airport express. Aansluiten van de apple tv op de stereo is geen optie omdat ik geen digitale ingang op de stereo heb. Bij mijn windows pc die ik voorheen gebruikte had ik dit probleem niet. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Apple tv derde generatie en die heb ik op de eternet kabel aangesloten als ik vraag om te updaten gaat hij zoeken en kom dan met de melding communicatie fout of ik het later wil proberen nogmaals gedaan krijg de zelfde melding nu word gezegd dat je het draad loos moet doen maar ik weet niet hoe dat moet gaarne hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport express | Hans Nuenen | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-01-13 15:50 |
Apple TV icm Airport Express met externe HD | mmmbob | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 05-12-12 11:01 |
Apple tv of airport express | alexander1 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-10-12 17:51 |
Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken | frederik7 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-09-12 11:25 |
Apple airport express | toontje | iPhone algemeen | 4 | 06-02-11 16:58 |
|
|