//

Conflict airport express en apple tv

Conflict airport express en apple tv discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe imac en krijg daar mijn airport express alleen met veel moeite aan de praat. Op de een of andere manier wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-13, 20:07
Erwinvanh Erwinvanh is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard Conflict airport express en apple tv

Ik heb een nieuwe imac en krijg daar mijn airport express alleen met veel moeite aan de praat. Op de een of andere manier wordt het geluid elke keer naar de apple tv gestuurd, zelfs als ik de airport express selecteer voor het geluid. Ik moet dan eerst de apple tv uitzetten, en daarna gaat het geluid pas over de airport express. Aansluiten van de apple tv op de stereo is geen optie omdat ik geen digitale ingang op de stereo heb. Bij mijn windows pc die ik voorheen gebruikte had ik dit probleem niet. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-13, 08:17
guus72 guus72 is offline
• iOS 4.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een Apple tv derde generatie en die heb ik op de eternet kabel aangesloten als ik vraag om te updaten gaat hij zoeken en kom dan met de melding communicatie fout of ik het later wil proberen nogmaals gedaan krijg de zelfde melding nu word gezegd dat je het draad loos moet doen maar ik weet niet hoe dat moet gaarne hulp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airport express Hans Nuenen iPhone accessoires en onderdelen 4 13-01-13 15:50
Apple TV icm Airport Express met externe HD mmmbob Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 05-12-12 11:01
Apple tv of airport express alexander1 Koopinformatie Nederland 4 20-10-12 17:51
Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken frederik7 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 10-09-12 11:25
Apple airport express toontje iPhone algemeen 4 06-02-11 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.