iTunes herkent strips niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een cd met boeken en strips gekregen. Nu staat alles op mijn Windows pc en iTunes heeft alle boeken herkend en opgenomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes herkent strips niet
Hallo,
Ik heb een cd met boeken en strips gekregen. Nu staat alles op mijn Windows pc en iTunes heeft alle boeken herkend en opgenomen maar geen enkele strip. Boeken staan nu ook op de iPad. 2 strips heb ik per mail verzonden en geopend met Comic App en dat werkt feilloos. (Kost wel heel veel tijd) Hoe kan ik de strips nu wel in iTunes krijgen? Bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ken dat appje niet maar heeft die Comic app geen bestandsdeling in iTunes? Indien dat het geval kan je die strips in de bestandsdeling van de app zetten.
|
|
|||
|
|||
Nee, helaas niet. Althans nergens waar ik het zien kan.
[TABLE][/TABLE] |
|
||||
|
||||
Staat die Comic app wel gewoon op je ipad? Als ik mijn iPad aansluit en in iTunes naar apps ga dan scroll ik helemaal naar beneden- bestandsdeling- en daar staat dan in mijn geval de Bookman app. Als die actief is dan ga ik naar voeg toe waarna ik direct in finder kom en daar de map open waar de strips in staan. Staat die Comic app daar niet dan zou je misschien eens een andere kunnen proberen. Via bestandsdeling gaat het supersnel.
|
|
|||
|
|||
Thanks touch me, dat is het. Alles staat er nu op.
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes herkent iPhone niet. | Robin91 | iTunes | 7 | 24-11-11 00:22 |
iTUNES herkent iPhone niet | deltaapo | iTunes | 1 | 10-08-11 22:40 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
Windows: Itunes herkent i-pod niet | gerjanelbertsen | iTunes | 6 | 21-08-08 16:50 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|