itunes herkend mijn iphone 4s ineens niet meer en update probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone 4s word ineens niet meer gevonden door itunes. ik wilde een update doen zonder tussenkomst van de pc,en dat lukte niet. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes herkend mijn iphone 4s ineens niet meer en update probleem
hallo,
mijn iphone 4s word ineens niet meer gevonden door itunes. ik wilde een update doen zonder tussenkomst van de pc,en dat lukte niet. ik krijg de melding:controle van iOS 6.1.1 mislukt omdat u niet langer met het internet verbonden bent..... ik heb het geprobeerd met 3g en met Wi-Fi,maar beide lukt niet. ben gewoon verbonden,dus begrijp niet waarom ik niet kan updaten ik dacht het dan maar even te doen met itunes,maar ik kan nergens mijn iphone vinden, zit al een uur te turen maar het lukt niet.... heb even ter controle mijn ipad gedaan,maar die ziet hij wel. heeft iemand een idee wat ik hiermee moet? ik begrijp er helemaal niets van |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer na die mislukte OTA update eerst eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
zal ik even gaan doen!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2013 om 21:32 ---------- na de harde reset kon ik wel de update uitvoeren en heb ik nu iOS 6.1.2 er op staan. maar in itunes kan ik nergens mijn iphone vinden. heb even gekeken in: archief/apparaten,maar daar kan ik ook de iphone niet vinden. |
|
|||
|
|||
Heeft niemand een tip? Als ik er zelf uit was gekomen had ik hier geen vraag gesteld:-(
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Staat de iPhone na het aansluiten aan de Mac en het opstarten van iTunes dan niet in de zijbalk van iTunes? |
|
|||
|
|||
Hij staat idd niet in de zijbalk meer:-( en het is geen nieuwe, dus al meerdere malen gesynct! Ik weet dus niet zeker of het is gekomen na de nieuwe versie iTunes, daarvoor sluit ik hem te weinig aan. Het was er gewoon laatst, en hij is onvindbaar!
|
|
|||
|
|||
Probeer eerst eens met een andere USB-kabel als dat ook niet werkt dan doe het volgende:
1) Start de OS X Console; 2) Sluit de iPhone aan de Mac aan met de originele USB-kabel; 3) Start iTunes; Welke foutboodschappen verschijnen er nu? Kijk vooral naar boodschappen met usbmuxd. |
|
|||
|
|||
Hoi, wat is os x console? Ik wilde er nl vandaag voor gaan zitten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké, ik zoek wel. Is me duidelijk
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, nog een lastig probleem. Macbook herkent iphone met de mededeling dat de iphone al geactiveerd is. Klik ik dan op ok verdwijnt de iphone weer in het zijscherm. Ook de laatste upgrade naar 6.1.2.is niet mogelijk. Opnieuw iTunes gedownload(helpt niet), iphone is jailbroken( nog een 3GS) Hoe krijg ik de synchronisatie aan de gang?
|
|
|||
|
|||
Is die iPhone geactiveerd of gehacktiveerd? Hoe dan ook, je zal toch in de OS X Console moeten gaan kijken om te weten te komen wat de reden van het probleem. Alles andere is raden, gokken en gissen. Dat levert meestal weinig resultaten op.
|
|
|||
|
|||
Hi Timosha, 6.1.2 geinstalleerd en alles werkt weer, maar sync ho maar. Dit staat in de console;2013-03-05 10:07:04:783|SyncServer|325|0x7fdc99c0be50|Server|Info| Cancelling all sync plans.
2013-03-05 10:07:04:806|SyncServer|325|0x7fdc99c0be50|Server|Info| Goodnight, Gracie. Ver boven mijn pet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke versie van OS X gebruik jij eigenlijk. In ieder geval kan iSync niet meer gebruikt worden in OS X 10.7.x en OS X 10.8.x (niettegenstaande dat het framework nog aanwezig is). |
|
|||
|
|||
Ik gebruik 10.8.2 Waar kan ik iSync ergens vinden?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
Mac OS X: iTunes herkend mijn iPhone niet | Zam | iTunes | 1 | 04-12-10 10:07 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Itunes Herkend mijn Iphone, maar mijn pc niet ? | dimitrios | iTunes | 1 | 30-07-09 19:18 |
|
|