Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had graag mijn muziek gestreamd van mijn pc naar mijn Iphone en Ipad, het schijnt dat dat kan via thuisindeling op je PC, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad
Hallo,
Ik had graag mijn muziek gestreamd van mijn pc naar mijn Iphone en Ipad, het schijnt dat dat kan via thuisindeling op je PC, maar welke app heb je dan nodig op de Iphone, of hoe kan ik het vinden? Thuisdeling is ingeschakeld. thx
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone | tonytoka | iPad algemeen | 22 | 06-01-13 19:14 |
Muziek: Streamen van NAS naar iPhone/iPad | petervhoek | Muziek, foto & video | 2 | 15-07-12 21:26 |
Windows: Muziek van PC naar iDevice streamen (airfoil) | lolbroeck | iTunes | 4 | 09-12-11 01:10 |
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad | KAY_W_BEE | Muziek, foto & video | 2 | 01-07-11 23:22 |
Windows: gezocht: gratis muziek streamen van pc naar iPhone | montefeltro | Desktop-applicaties | 12 | 07-09-10 23:50 |
|
|