Apps updaten in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik in het buitenland woon, geen (goed) wifi tot m'n beschikking heb, heb ik m'n apps al een tijd niet kunnen updaten. Onderhand moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps updaten in iTunes
Omdat ik in het buitenland woon, geen (goed) Wi-Fi tot m'n beschikking heb, heb ik m'n apps al een tijd niet kunnen updaten. Onderhand moeten bijna al m'n apps geupdate worden en sommige werken al niet goed meer omdat ze niet up to date zijn. Nu kon je eerder je apps updaten in iTunes (kan wel aansluiten op kabel internet), met de nieuwe iTunes kan dat niet meer!?
Weet iemand nu een optie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan ook gewoon met de nieuwste iTunes...
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 06-03-13 om 12:31. Reden: link toegevoegd naar Apple support |
|
|||
|
|||
ik zie geen apps, alleen music en movies
of moet de iPhone aan de desbetreffende laptop gekoppeld zijn!? Daar is het volgende probleem.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes zet met updaten en reservekopie apps niet terug | mathijs666 | iTunes | 4 | 21-04-11 17:24 |
Mac OS X: Itunes 10 kan geen apps updaten | appelmuisjes | iTunes | 4 | 25-01-11 21:34 |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
Wildvreemde Itunes account bij updaten Apps! | ReneeVee | iTunes | 5 | 30-12-10 10:43 |
|
|