Muziek (via iTunes) op iPad mini discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met mijn nieuwe iPad Mini. Als ik muziek via iTunes op de iPad wil zetten lukt dit op geen enkele manier. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek (via iTunes) op iPad mini
Ik heb een probleempje met mijn nieuwe iPad Mini. Als ik muziek via iTunes op de iPad wil zetten lukt dit op geen enkele manier.
In principe beheer ik de muziek en video's handmatig, maar ook door simpelweg te synchroniseren verschijnt er geen muziek op de iPad. Als ik een mapje muziek van de iTunes bibliotheek naar een afspeellijst op de iPad sleep, staan de nummers echter wel in iTunes weergegeven. Alle nummers zijn dan doorzichtig, alsof ze wel klaar staan om op de iPad te worden gezet, maar dit gebeurt niet.. Iemand een oplossing hiervoor?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem doet zich nog steeds voor... Niemand een mogelijke oplossing?
|
|
|||
|
|||
hey
heb je daar al oplossing voor gevonden? ik zit met hetzelfde probleem maar vind geen oplossing. grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes | PentaxK7 | iPad algemeen | 3 | 17-02-13 21:33 |
|
|