foto en muziek op iphone synchroniseert niet meer met iMac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen Sinds kort ben ik erachter gekomen dat mijn foto's en muziek niet meer gesynchroniseerd worden via iTunes op mn iMac. Op mijn windows laptop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto en muziek op iphone synchroniseert niet meer met iMac
goedemorgen
Sinds kort ben ik erachter gekomen dat mijn foto's en muziek niet meer gesynchroniseerd worden via iTunes op mn iMac. Op mijn windows laptop werkt het wel gewoon dus het lijkt me een issue op de iMac zelf. Ik had gisteren mijn iphone 5 volledig hersteld en de backup teruggezet. Op dat moment synchroniseerde hij wel de foto's en muziek. Maar als ik daarna nog wat muziek of foto's wil toevoegen dan gebeurt er helemaal niks. Wie kan mij hiermee helpen? iPhone is al volledig hersteld dus daar ligt het niet aan. de iMac heeft Mountain Lion (laatste versie volgens mij) bedankt alvast, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe synchroniseer je die foto's? A la Windows met mapjes die her en der verspreid staan op de HDD. Of op de Mac manier met albums/events uit iPhoto (of Aperture)?
Als je iPhoto gebruikt kan je eens proberen om de de iPod Photo Cache in de iPhoto bibliotheek te verwijderen en dan opnieuw te syncen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
niet op de windows manier maar op de Mac manier, dus vanuit iPhoto.. maar wat met de muziek dan? Kan toch niet dat ik elke keer mn foon moet herstellen om dan de gewenste muziek/foto's op de foon te hebben??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes synchroniseert niet de originele foto's maar converteert de foto's naar een formaat aangepast aan de resolutie van het respectievelijke iDevice. Die foto's staan dan in iPod Photo Cache om te worden gesynct. Die cache kan wel eens corrupt worden na een paar restore oefeningen. Met het synchroniseren van deuntjes heb ik helaas geen ervaring want dat heb ik nog nooit gedaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben windows sneltoetsten gewend, dus misschien dat je me in jip en janneke taal kan uitleggen hoe ik dit moet doen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
toch nog een vraag.. dit doe je dus in finder?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat doet men met Finder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron | marleenjoosten | iPhone algemeen | 3 | 09-03-13 02:13 |
Muziek synchroniseert niet meer | Belle87 | iTunes | 1 | 12-06-11 14:11 |
Muziek synchroniseert niet meer? | JCC | iTunes | 0 | 05-04-11 00:21 |
Muziek synchroniseert niet met iPhone | Doblie | iTunes | 1 | 30-03-11 00:38 |
Adresboek synchroniseert niet volledig van Imac naar Iphone 4 | Bifi | iTunes | 0 | 16-01-11 12:47 |
|
|