//

Apple-id meerdere toestellen aankopen delen

Apple-id meerdere toestellen aankopen delen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst mijn excuses als er een soortgelijke vraag gesteld geweest is, maar ik vind ze allesinds niet. Mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-08-13, 08:38
Geyzes Geyzes is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 56
Standaard Apple-id meerdere toestellen aankopen delen

Allereerst mijn excuses als er een soortgelijke vraag gesteld geweest is, maar ik vind ze allesinds niet.


Mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is met enkele mensen een apple-id te delen voornamelijk om kosten van "duurdere apps" te delen.

Ik heb namelijk zelf een jailbroken 4S en 2 familieleden een jailbroken Ipad 1.
Allen beschikken we over het welombekende TomTom.

Nu zijn er nog meerdere toestellen in de familie (Ipad Mini - 3 x Iphone), daar de voordelen van jailbreken voor ons eigenlijk te klein zijn overweeg ik om toch de TomTom aan te kopen en eindelijk nog eens te updaten (daar sommige apps niet meer compatibel zijn met IOS 5.1.1 en we zelfs al dichtbij ios 7 staan).

Om het een beetje gemakkelijk te maken wil ik dus weten of we allen met bv. mijn apple-account in de itunes store dan de TomTOm kunnen downloaden maar daarna gewoon weer de gratis spellen etc. kunnen downloaden op onze eigen account.

Zijn hier voor- of nadelen aan verbonden of misschien enige beperkingen?

Alvast bedankt.

Dit vond ik al wel: can the wife and I both use the same apple ID - iPhone, iPad, iPod Forums at iMore.com
dus het zou moeten kunnen veronderstel ik?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-13, 10:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geyzes Bekijk bericht
Ik heb namelijk zelf een jailbroken 4S en 2 familieleden een jailbroken Ipad 1.
Allen beschikken we over het welombekende TomTom.
En die welombekende TomTom hebben jullie dan blijkbaar gestolen.

Citaat:
Nu zijn er nog meerdere toestellen in de familie (Ipad Mini - 3 x Iphone), daar de voordelen van jailbreken voor ons eigenlijk te klein zijn overweeg ik om toch de TomTom aan te kopen en eindelijk nog eens te updaten
En die gestolen TomTom kan je blijkbaar niet meer updaten. Nu heb je berouw en wil je TomTom toch maar gaan kopen. En die legale versie wil je dan gaan delen met familie en vrienden.

Heb ik dat allemaal juist begrepen?
  #3  
Oud 16-08-13, 11:52
Geyzes Geyzes is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 56
Standaard

Niet volledig...


Ik kan met mijn tomtom nog steeds alles
maar ik vind het niet zo erg om de Tomtom te gaan kopen maar ben nog niet helemaal overtuigd omdat ik nu niets tekort kom..

Maar ik vrees dat ik binnen een bepaalde periode niet meer mee zou kunnen met mijn 5.1.1 en als die Tomtom te delen valt, dan is de knoop helemaal door.

De jailbreak is er voornamelijk voor SBS-settings.
Maar deze zou ik wel willen missen, eenmaal ik update schat ik de behoefte niet echt aan de sbs meer te hebben.
Jailbreak is oorspronkelijk gekomen van bij mijn eerste tweedehands Iphone en nadien bij mijn 4s zelf ook geprobeerd, de 5 van mijn vriendin heb ik bewust niet gedaan, ook mijn broer heb ik het niet perse aangeraden terwijl het wel kon...
  #4  
Oud 19-08-13, 13:34
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Je kunt tomtom op alle iDevices installeren, nadat je deze hebt gekocht. Nadeel is dat al je familieleden op hetzelfde Apple iD aankopen gaan doen of via dezelfde Mac hun iPhones moeten syncen. Dus ik zou vooraf goede afspraken maken wie Apps en muziek aankoopt op dat account.
Reageren

Labels
apple-id, meerdere toestellen, tomtom



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.