Outlook agenda uit backup? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Kan ik op een of andere manier de outlook agenda van mijn iPhone uit de itunes backup halen? Hij is nl verdwenen uit de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook agenda uit backup?
Hi,
Kan ik op een of andere manier de outlook agenda van mijn iPhone uit de itunes backup halen? Hij is nl verdwenen uit de iPhone, omdat ik deze account heb verwijderd. Groeten Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is "de Outlook agenda" op een iPhone? Is dat een agenda die je gesynchroniseerd hebt met Outlook op een Windows PC? Of nog iets anders?
|
|
|||
|
|||
Idd de agenda die ik via de pc van mijn vorige werkgever via Wi-Fi synchroniseerde. Omdat die account gestopt is, is helaas die agenda ook verdwenen. Daar had ik ook privé afspraken ingezet, niet handig.
|
|
|||
|
|||
Als dat een Exchange account was dan is alles weg. Werd gesynchroniseerd met een Windows PC dan staat alles nog in outlook.pst. Waarschijnlijk heb je geen toegang meer tot die PC.
Van gesynchroniseerde data ga je weinig terugvinden in een iTunes backup. Maar je kan altijd eens proberen met iBackup Viewer, iPhone Backup Extractor of zoiets. |
|
|||
|
|||
In icloud niet meer?
|
|
|||
|
|||
Exchange account idd, geen cloud backup.
Helaas... Maar bedankt voor de replys |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone | Wim91 | iTunes | 11 | 17-07-14 17:52 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
Agenda en notitie's uit Outlook synchroniseren met iPhone4 | Guest-201508211006 | iPhone algemeen | 0 | 06-09-11 21:45 |
MobileMe agenda verdwenen uit Outlook | Sjakie81 | iPhone algemeen | 4 | 04-11-10 21:04 |
Agenda uit Outlook synchroniseren | Empu Besar | Desktop-applicaties | 23 | 07-01-09 14:38 |
|
|