Geld overdragen van ene naar andere apple id discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden 2 jaar geleden gebruikte ik mijn oude apple id en had hier geld op staan. Nu heb ik een tweede apple id omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geld overdragen van ene naar andere apple id
Beste leden
2 jaar geleden gebruikte ik mijn oude apple id en had hier geld op staan. Nu heb ik een tweede apple id omdat ik het email adres van mn oude apple id niet gebruik en had hier ook geld op. Maar op mn oude apple id had ik wat geld staan ( plusminus €0,75 ), net niet genoeg om een app te kopen. Nou had ik de vraag of ik dit geld over kon dragen naar mn nieuwe apple id. Sorry als ik dit onderwerp op de verkeerde plaats plaats, ik vond dit de meest logische plaats Mvg Werkpaard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan niet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
Apps van ene iPhone naar andere. | sermedg | iPhone Apps | 4 | 30-07-10 00:13 |
Eigen nummer van ene sim naar de andere | Joenahh | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-07-10 21:40 |
van de ene naar de andere exchange server | remind99 | iTunes | 0 | 17-05-09 12:09 |
App van de ene computer naar de andere? | mathijs666 | iPhone Apps | 2 | 26-12-08 12:12 |
|
|