iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iPhone+Itunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/14805-iphone-itunes.html)

The King 18-06-08 23:30

iPhone+Itunes
 
Heb een naar mijn mening groot probleem met m`n iphone, namelijk dat ik hem niet meer op me pc kan aansluiten.
Als ik namelijk de iphone in de dock heb staan(aangesloten via usb op me pc) en dan itunes opstart staat er op me pc het
volgende:

"Deze iphone kan niet worden gebruikt omdat de vereiste software niet is geinstalleerd, voer het installatieprogramma van itunes opnieuw uit om itunes te verwijderen en installeer itunes vervolgens opnieuw."

Itunes heb ik inmiddels al meermalen opnieuw geinstalleerd maar dan blijft dezelfde melding komen, heeft nog iemand dit probleem en kan iemand mij alsjeblieft uit de brand helpen, ik zit veel in de trein en films kijken en muziek luisteren is dan een aangename tijdsbesteding!


Bij voorbaat dank
Jerzy
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Jerzy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]

joke_name 19-06-08 00:41

Welke software versie gebruik je? en welke software versie gebruik je voor je Itunes.

slodo 19-06-08 14:56

je moet ook quiktime eraf halen en dan itunes en quicktime weer installeren

The King 20-06-08 08:25

ik gebruik voor me pc windows xp en iphone 1.1.3 uk

ook quiktime heb ik eraf gehaald en het werkt gewoon nog niet!!

vroeger deed het het wel allemaal!!

croiman 20-06-08 09:30

upgrade eens naar 1.1.4.
soms geven itunes en quicktime fouten op je pc, en moet je ze eens allebei verwijderen en opnieuw installeren, blijft de fout nog? upgraden na 1.1.4

The King 20-06-08 18:52

ik heb me iphone vandaag in een winkel aangesloten op een imac met itunes en daar functioneerde wel alles goed.
het ligt dus niet aan me iphne maar aan me pc/download.

wil liever niet upgraden naar 1.1.4 maar als het niet anders kan!!!

croiman 20-06-08 19:19

k zegt toch eerst zien dat je eerst alles opnieuw installeerd, als dat nie helpt dan pas restoren.

kessels 30-07-08 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The King (Bericht 129104)
Heb een naar mijn mening groot probleem met m`n iphone, namelijk dat ik hem niet meer op me pc kan aansluiten.
Als ik namelijk de iphone in de dock heb staan(aangesloten via usb op me pc) en dan itunes opstart staat er op me pc het
volgende:

"Deze iphone kan niet worden gebruikt omdat de vereiste software niet is geinstalleerd, voer het installatieprogramma van itunes opnieuw uit om itunes te verwijderen en installeer itunes vervolgens opnieuw."

Itunes heb ik inmiddels al meermalen opnieuw geinstalleerd maar dan blijft dezelfde melding komen, heeft nog iemand dit probleem en kan iemand mij alsjeblieft uit de brand helpen, ik zit veel in de trein en films kijken en muziek luisteren is dan een aangename tijdsbesteding!


Bij voorbaat dank
Jerzy
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Jerzy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]



ik heb het zelfde probleem maar ik heb firmware 2.0.
HEEEEEEEEllllp

truckdiver 30-07-08 20:55

heb je slechte itunes.of alles wat apple software is
gooi itunes en quicktime eraf,instaleer opnieuw en moet verholpen zijn

kessels 31-07-08 18:19

ook dat heb ik al geprobeert maar tevergeefs .
het lijkt een vervloekte iphone.:(

postbus31 31-07-08 18:37

deinstalleren en handmatig alle Apple mappen verwijderen.

kessels 31-07-08 21:00

dat is het eerste wat ik morgen ga proberen als ik thuis kom van het werk. Nu heb ik hem even wijselijk aan de kant gezet want anders ....grrrrrrr

truckdiver 31-07-08 21:07

ligt zeker niet aan de iphone maar aan instellingen in je computer als hij op een andere pc wel herkent wordt

kessels 01-08-08 16:30

hoogst waarschijnlijk wel maar ik moet het alleen vinden waar het zit en dat kan aan veel kleine dingetjes liggen en vind dat maar is...:(

nighttrain 01-09-08 16:23

Ik heb hetzelfde pronbleem nu ook. Iphone FW 2.0 en ITunes 7.7.1.11. Ik heb alle suggestie hier al geprobeerd maar geen resultaat.

truckdiver 01-09-08 16:27

ook quicktime mee verwijderd samen met itunes?anders helpt het niet dat je itunes opnieuw instaleert

ControlSje 01-09-08 16:41

Als dat wat truckdiver zegt niet helpt kun je het volgende proberen:

Alles van iTunes te verwijderen in Configuratiescherm|Software:
- iTunes
- QuickTime
- Apple mobile device support
- Apple Software Update

Daarna de volgende iTunes folders hernoemen in b.v. iTunes.bck (voor back-up redenen)
C:\Documents and Settings\[je login naam]\Mijn dcocumenten\Mijn Muziek\iTunes
C:\Documents and Settings\[je login naam]\Application Data\Apple Computer\iTunes

De laatste folder is een hidden folder.

Daarna iTunes 7.7.1 opnieuw installeren.

nighttrain 01-09-08 17:41

Thnx.

Het werkt weer; Komt denk ik doordat ik AMDS heb verwijderd voor herinstallatie.

Mobileme 02-09-08 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 181897)
Als dat wat truckdiver zegt niet helpt kun je het volgende proberen:

Alles van iTunes te verwijderen in Configuratiescherm|Software:
- iTunes
- QuickTime
- Apple mobile device support
- Apple Software Update

Daarna de volgende iTunes folders hernoemen in b.v. iTunes.bck (voor back-up redenen)
C:\Documents and Settings\[je login naam]\Mijn dcocumenten\Mijn Muziek\iTunes
C:\Documents and Settings\[je login naam]\Application Data\Apple Computer\iTunes

De laatste folder is een hidden folder.

Daarna iTunes 7.7.1 opnieuw installeren.

Hoi,

Ik heb je stappen tot de letter gevolgd, maar nog steeds dezelfde melding. Weet iemand aub hoe dit op te lossen is. Ik zit trouwens op Windows Vista!

Alvast bedankt allemaal!

janelier 18-11-08 21:58

itunes 8.0.1
 
Vanmiddag heb ik de Iphone 3G 8gb gekocht, en thuis aangekomen neem ik de handleiding stapje voor stapje door. Althans, dat was de bedoeling want bij het openen van Itunes gaat het verkeerd.
Eerst heb ik de nieuwe versie van Itunes gedownload (8.0.1), toen heb ik de Iphone verbonden met de computer. Itunes start niet uit zichzelf op dus ik open Itunes gewoon zelf.
Zodra Itunes is geopend krijg ik de volgende melding:
http://i198.photobucket.com/albums/a...nesmelding.jpg
Het frustrerende is dat die melding telkens weer komt, terwijl ik al 4 keer Itunes heb verwijderd en opnieuw heb gedownload.
Wat is er aan de hand?? Hoe kan ik dit probleem verhelpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.