Nummers in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wil ik muziek op mijn iphone installeren. Hier heb ik een vraag over, ik heb vandaag de laatste versie van itunes gedownload. Ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummers in Itunes
Graag wil ik muziek op mijn iphone installeren.
Hier heb ik een vraag over, ik heb vandaag de laatste versie van itunes gedownload. Ik zie alleen in muziek artiesten en albums staan. Hoe kan ik nou een specifiek nummer vinden om op mijn iphone te zetten? Ik bedoel, ik wil niet alle nummers van die ene artiest en ik wil niet al de nummers op dat ene album, ik wil daaruit kunnen kiezen maar dat zie ik nergens. Het zal wel iets kleins zijn en ik zal wel iets fout doen maar ik kan het even niet vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die dit iets zegt?
|
|
|||
|
|||
Kies in iTunes je apparaat en dan bij muziek hier kun je dan op artiest album of playlist laten synchroniseren. Of je kiest er voor alleen de geselecteerde nummers te synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
Hallo Jeally,
Dank voor je antwoord maar dat werkt niet. Ik heb geen playlist en kan alleen album of artiest selecteren. Ik heb geen mogelijkheid om een geselecteerd nummer te synchroniseren. Alleen dus artiest of album. |
|
|||
|
|||
Dat doe ik door het hele album te synchroniseren en dan in het iDevice de rest weg te kieperen. Begin een grondige hekel aan iTunes te ontwikkelen. Zo mooi als Apple andere zaken voor elkaar heeft, blijft iTunes maar onhandig gekruk.
|
|
||||
|
||||
Ge moet er mee leren werken...da's alles...
Je kan iTunes volledig naar je hand zetten...
|
|||
|
|||
Ik kom niet verder dan vinkje aan, vinkje uit... En voor de functies die ik graag zou willen zijn geen vinkjes te vinden!
Met name dat iTunes niet communiceert als er iets niet kan of fout gaat, maar domweg de taak niet uitvoert. Ik heb al veel helpbestanden doorgeakkerd, nog geen soelaas gevonden. |
|
||||
|
||||
Begin eerst om in het eerste tabblad dat je ziet als je je iPhone links aanklikt, onderaan 'muziek en video's' op handmatig beheren zetten...
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat geprobeerd. Vervolgens alle albums aangevinkt; moet wel alle, omdat anders de rest weer verdwijnt. Zelfde resultaat: ongeveer 10 albums komen niet mee...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes match: nummers op pc | Berryvz | iCloud | 2 | 19-02-13 23:32 |
Nummers verdwijnen in iTunes bibliotheek | Joop87 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:47 |
Mac OS X: iTunes slaat nummers autom. op in Bibliotheek | Kurtje | iTunes | 0 | 08-12-10 23:12 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
Windows: Nummers toevoegen aan Itunes | Citystars | iTunes | 3 | 03-07-08 19:16 |
|
|