iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes 11.1.4 ziet iPhone niet meer. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/151034-itunes-11-1-4-ziet-iphone-niet-meer.html)

NLjorn 24-01-14 19:51

iTunes 11.1.4 ziet iPhone niet meer.
 
Heu!

Sinds de nieuwe iTunes update v 11.1.4 ziet itunes mijn iPhone 5s 7.0.4 niet meer. Heb alles al geprobeerd maar niks..
Had gezien dat meerdere mensen hier last van hadden/hebben, mijn foto's kan ik wel gewoon bekijken via Mijn Documenten.

uitsmijter 26-01-14 07:16

Had gisteravond precies hetzelfde probleem.
Na de update van iTunes naar versie11.1.4 voor Windows kon ik ook geen contact meer maken met mijn iPhone 5.
Ook 2 iPads hier en die hadden geen problemen.
Het heeft te maken met je Stuurprogramma.
Op de een of andere manier vergeet de update van iTunes alle stuurprogramma's te instaleren.
Sluit je iPhone 5 aan,ga naar Apparaatbeheer,vouw daar draagbare apparaten open.
Als het goed is zie je daar je iPhone staan, dubbelklik hierop.
Dan zie je daar ergens stuurprogramma staan,daar kan je stuurprogramma bijwerken aanklikken.
Dit was voor mij de oplossing.

NLjorn 26-01-14 15:39

Topper! Werkt weer naar behoren :D

JeffreyvE 27-01-14 21:52

Hier een iPhone 4S.. Alles al geprobeerd maar krijg hem niet meer aan de gang in iTunes.. Bijwerken van driver werkt niet, geen nieuwere driver gevonden (Windows 8.1) en verwijderen en opnieuw laten vinden van de iPhone is ook niet succesvol geweest. Telefoon vraagt ook steeds om de computer te vertrouwen voordat ik bij m'n foto's op mijn computer kan, wanneer ik niet op vertrouw klik kom ik wel in de map maar is deze leeg.. Iemand een betere oplossing? Hier moeten toch legio mensen last van hebben? Ik heb niets vreemds gedaan, alleen iTunes geüpdate naar de nieuwste versie.

therealflurk 28-01-14 14:10

Ik had net het zelfde probleem. het enige wat helpt is de nieuwe versie van iTunes te verwijderen tesamen met "Apple Applicaton Support" en "Apple Mobile Device Support". Dit heb ik gedaan via "Programma's en Onderdelen" dat via het "Configuratiescherm" terug te vinden is. vervolgens heb ik op de onderstaande link een site gevonden waar je alle vorige versie's van iTunes kan terug vinden. De gepaste bit-versie van de vorige (11.1.3 en in mijn geval de 64-bit versie) downloaden installeren en klaar. alles werkt weer naar behoren, zelfs alle instellingen, configuraties en profielen bleven onaangetast. na het installeren simpelweg uw iPhone aansluiten en synchroniseren. Old Version of iTunes Download - OldApps.com

Kevin 28-01-14 19:01

Updates zijn altijd een hel :(

iPhoneAlot 03-02-14 16:37

@#%&@#*! nog-an-toe!

2x iPad Air, 1x iPad 4 en 2x iPhone 5S. NIETS wordt meer herkend...
Telkens wordt de vraag gesteld op de iDevices 'Vertouwen/Niet vertrouwen', na 'Vertrouwen' geeft Windows dat omlaag lopende riedeltje, alsof iets niet lukt of wordt ontkoppeld.
Heb iTunes verwijderd, vorige versie teruggezet. Dan lukt inloggen op de iStore niet meer. Weer laatste versie geïnstalleerd. Niets wordt herkend.

Edit:
Stuurprogramma bijgewerkt: is up-to-date.

Eén voor één verschijnen de iDevices in de lijst. Klik op synchroniseren en hup, verdwenen zijn ze...

Wat nu?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2014 om 17:09 ----------

OK, elders een mogelijke oplossing gevonden. In Drivers usbaapl64.inf installeren. Dan ziet Windows de iDevices weer, maar één voor één en ik moet dat installeren voor elke unit telkens opnieuw doen...

Jacomo 09-02-14 01:57

Dat was een gouden tip: verwijderen en de oude versie installeren, zoals hierboen beschreven. Heel veel dank!!!!!

Hvan 25-02-14 20:17

Ook voor mij heeft onderstaande oplossing het gewenste resultaat opgeleverd. Dus iTunes er af inclusief de componenent en dan terug naar versie 11.1.3. Vergeet niet automatisch updaten UIT te zetten anders kan je overnieuw beginnen. Dank voor het melden van de oplossing!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door therealflurk (Bericht 947664)
Ik had net het zelfde probleem. het enige wat helpt is de nieuwe versie van iTunes te verwijderen tesamen met "Apple Applicaton Support" en "Apple Mobile Device Support". Dit heb ik gedaan via "Programma's en Onderdelen" dat via het "Configuratiescherm" terug te vinden is. vervolgens heb ik op de onderstaande link een site gevonden waar je alle vorige versie's van iTunes kan terug vinden. De gepaste bit-versie van de vorige (11.1.3 en in mijn geval de 64-bit versie) downloaden installeren en klaar. alles werkt weer naar behoren, zelfs alle instellingen, configuraties en profielen bleven onaangetast. na het installeren simpelweg uw iPhone aansluiten en synchroniseren. Old Version of iTunes Download - OldApps.com


cave1974 05-04-14 23:02

Uiteindelijk hielp bij mij:
stuurprogramma van de iphone (in apparaatbeheer) verwijderen.
Zodra je dan de iphone weer aansluit installeert er een nieuwe.
(update van itunes heeft niet geholpen)

TouchMe 05-04-14 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 947689)
Updates zijn altijd een hel :(

Kan dit ook iets met Windows te maken hebben?

Guest-20180925190238 06-04-14 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 955912)
Kan dit ook iets met Windows te maken hebben?

Ik heb dit probleem een aantal keren bij vrienden en kennissen opgelost die Windows gebruiken. Er lijkt een patroon in het optreden van het probleem te zitten. De problemen traden op als Microsoft weer eens met de "Monthly Patches" voorbijgekomen was. Dat is altijd rond de 10de van de maand. In een Windows VM heb ik dat min of meer kunnen reproduceren.

Rav3n 30-04-14 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 955922)
Ik heb dit probleem een aantal keren bij vrienden en kennissen opgelost die Windows gebruiken. Er lijkt een patroon in het optreden van het probleem te zitten. De problemen traden op als Microsoft weer eens met de "Monthly Patches" voorbijgekomen was. Dat is altijd rond de 10de van de maand. In een Windows VM heb ik dat min of meer kunnen reproduceren.

TimoshaHeb jij nog een andere manier?
Ik moet ook iemand helpen, maar de opgesomde opties werken tot dus ver niet.

Inmiddels diagnostisch programma binnen itunes gebruikt ... opgelost


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.