iTunes 11.1.4 ziet iPhone niet meer.

iTunes 11.1.4 ziet iPhone niet meer. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heu! Sinds de nieuwe iTunes update v 11.1.4 ziet itunes mijn iPhone 5s 7.0.4 niet meer. Heb alles al geprobeerd maar niks.. Had gezien dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 January 2014, 20:51
» iPhone 6s Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard iTunes 11.1.4 ziet iPhone niet meer.

Heu!

Sinds de nieuwe iTunes update v 11.1.4 ziet itunes mijn iPhone 5s 7.0.4 niet meer. Heb alles al geprobeerd maar niks..
Had gezien dat meerdere mensen hier last van hadden/hebben, mijn foto's kan ik wel gewoon bekijken via Mijn Documenten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 January 2014, 08:16
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 24 May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Had gisteravond precies hetzelfde probleem.
Na de update van iTunes naar versie11.1.4 voor Windows kon ik ook geen contact meer maken met mijn iPhone 5.
Ook 2 iPads hier en die hadden geen problemen.
Het heeft te maken met je Stuurprogramma.
Op de een of andere manier vergeet de update van iTunes alle stuurprogramma's te instaleren.
Sluit je iPhone 5 aan,ga naar Apparaatbeheer,vouw daar draagbare apparaten open.
Als het goed is zie je daar je iPhone staan, dubbelklik hierop.
Dan zie je daar ergens stuurprogramma staan,daar kan je stuurprogramma bijwerken aanklikken.
Dit was voor mij de oplossing.
  #3  
Oud 26 January 2014, 16:39
» iPhone 6s Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Topper! Werkt weer naar behoren
  #4  
Oud 27 January 2014, 22:52
» iPhone 4S 32GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 December 2011
Berichten: 2
Standaard

Hier een iPhone 4S.. Alles al geprobeerd maar krijg hem niet meer aan de gang in iTunes.. Bijwerken van driver werkt niet, geen nieuwere driver gevonden (Windows 8.1) en verwijderen en opnieuw laten vinden van de iPhone is ook niet succesvol geweest. Telefoon vraagt ook steeds om de computer te vertrouwen voordat ik bij m'n foto's op mijn computer kan, wanneer ik niet op vertrouw klik kom ik wel in de map maar is deze leeg.. Iemand een betere oplossing? Hier moeten toch legio mensen last van hebben? Ik heb niets vreemds gedaan, alleen iTunes gepdate naar de nieuwste versie.
  #5  
Oud 28 January 2014, 15:10
therealflurk's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 8 May 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik had net het zelfde probleem. het enige wat helpt is de nieuwe versie van iTunes te verwijderen tesamen met "Apple Applicaton Support" en "Apple Mobile Device Support". Dit heb ik gedaan via "Programma's en Onderdelen" dat via het "Configuratiescherm" terug te vinden is. vervolgens heb ik op de onderstaande link een site gevonden waar je alle vorige versie's van iTunes kan terug vinden. De gepaste bit-versie van de vorige (11.1.3 en in mijn geval de 64-bit versie) downloaden installeren en klaar. alles werkt weer naar behoren, zelfs alle instellingen, configuraties en profielen bleven onaangetast. na het installeren simpelweg uw iPhone aansluiten en synchroniseren. Old Version of iTunes Download - OldApps.com

Laatst gewijzigd door therealflurk; 28 January 2014 om 15:55.
  #6  
Oud 28 January 2014, 20:01
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 18 September 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Updates zijn altijd een hel
  #7  
Oud 3 February 2014, 17:37
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.253
Standaard

@#%&@#*! nog-an-toe!

2x iPad Air, 1x iPad 4 en 2x iPhone 5S. NIETS wordt meer herkend...
Telkens wordt de vraag gesteld op de iDevices 'Vertouwen/Niet vertrouwen', na 'Vertrouwen' geeft Windows dat omlaag lopende riedeltje, alsof iets niet lukt of wordt ontkoppeld.
Heb iTunes verwijderd, vorige versie teruggezet. Dan lukt inloggen op de iStore niet meer. Weer laatste versie genstalleerd. Niets wordt herkend.

Edit:
Stuurprogramma bijgewerkt: is up-to-date.

En voor n verschijnen de iDevices in de lijst. Klik op synchroniseren en hup, verdwenen zijn ze...

Wat nu?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2014 om 17:09 ----------

OK, elders een mogelijke oplossing gevonden. In Drivers usbaapl64.inf installeren. Dan ziet Windows de iDevices weer, maar n voor n en ik moet dat installeren voor elke unit telkens opnieuw doen...
  #8  
Oud 9 February 2014, 02:57
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 September 2008
Berichten: 1
Standaard

Dat was een gouden tip: verwijderen en de oude versie installeren, zoals hierboen beschreven. Heel veel dank!!!!!
  #9  
Oud 25 February 2014, 21:17
» iPhone 5s 32GB (Zilver) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 December 2009
Berichten: 9
Send a message via twitter to Hvan
Standaard

Ook voor mij heeft onderstaande oplossing het gewenste resultaat opgeleverd. Dus iTunes er af inclusief de componenent en dan terug naar versie 11.1.3. Vergeet niet automatisch updaten UIT te zetten anders kan je overnieuw beginnen. Dank voor het melden van de oplossing!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door therealflurk Bekijk bericht
Ik had net het zelfde probleem. het enige wat helpt is de nieuwe versie van iTunes te verwijderen tesamen met "Apple Applicaton Support" en "Apple Mobile Device Support". Dit heb ik gedaan via "Programma's en Onderdelen" dat via het "Configuratiescherm" terug te vinden is. vervolgens heb ik op de onderstaande link een site gevonden waar je alle vorige versie's van iTunes kan terug vinden. De gepaste bit-versie van de vorige (11.1.3 en in mijn geval de 64-bit versie) downloaden installeren en klaar. alles werkt weer naar behoren, zelfs alle instellingen, configuraties en profielen bleven onaangetast. na het installeren simpelweg uw iPhone aansluiten en synchroniseren. Old Version of iTunes Download - OldApps.com
  #10  
Oud 6 April 2014, 00:02
» iPhone 5s 32GB (Zilver) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi + 4G 16GB (Wit) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 January 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 1
Send a message via twitter to cave1974
Standaard

Uiteindelijk hielp bij mij:
stuurprogramma van de iphone (in apparaatbeheer) verwijderen.
Zodra je dan de iphone weer aansluit installeert er een nieuwe.
(update van itunes heeft niet geholpen)
  #11  
Oud 6 April 2014, 00:55
» iPhone 6s 128GB (Zilver) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Zwart) [FW: 9.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 September 2011
Berichten: 400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Updates zijn altijd een hel
Kan dit ook iets met Windows te maken hebben?
  #12  
Oud 6 April 2014, 08:44
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Kan dit ook iets met Windows te maken hebben?
Ik heb dit probleem een aantal keren bij vrienden en kennissen opgelost die Windows gebruiken. Er lijkt een patroon in het optreden van het probleem te zitten. De problemen traden op als Microsoft weer eens met de "Monthly Patches" voorbijgekomen was. Dat is altijd rond de 10de van de maand. In een Windows VM heb ik dat min of meer kunnen reproduceren.
  #13  
Oud 30 April 2014, 17:27
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb dit probleem een aantal keren bij vrienden en kennissen opgelost die Windows gebruiken. Er lijkt een patroon in het optreden van het probleem te zitten. De problemen traden op als Microsoft weer eens met de "Monthly Patches" voorbijgekomen was. Dat is altijd rond de 10de van de maand. In een Windows VM heb ik dat min of meer kunnen reproduceren.
TimoshaHeb jij nog een andere manier?
Ik moet ook iemand helpen, maar de opgesomde opties werken tot dus ver niet.

Inmiddels diagnostisch programma binnen itunes gebruikt ... opgelost

Laatst gewijzigd door Rav3n; 2 May 2014 om 15:52.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: na 1604 foutmelding ziet iTunes iPhone 4 niet meer herg123 iTunes 5 14 July 2013 22:56
Windows: iTunes ziet iPhone niet meer (oplossing) Paul99 iTunes 3 17 February 2011 12:12
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op stein-m iTunes 0 14 July 2010 19:17
iPhone: Itunes ziet me jailbroken iphone 3G niet meer Shorty007 Jailbreak 3 28 June 2009 23:15
iTunes ziet iPhone niet meer Robbert1985 Unlock [archief] 9 1 April 2008 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.