//

Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book?

Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden heeft mijn iMac G5 mijn iTunes, iCal en Address book ongevraagd gewist. Al mijn gegevens die op de computer stonden dus kwijt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-09, 00:51
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book?

Een tijdje geleden heeft mijn iMac G5 mijn iTunes, iCal en Address book ongevraagd gewist. Al mijn gegevens die op de computer stonden dus kwijt. iTunes was ook foetsie.

Nieuwe iTunes geinstalleerd en muziek inmiddels van mijn iPhone overgezet naar mijn Mac. iTunes (omdat het een nieuwe iTunes is en niet mijn oude) herkent mijn iPhone echter niet meer, dus als ik met mijn iTunes wil synchroniseren gooit hij eerst alle gegevens van mij iPhone af om vervolgens te synchroniseren met mijn iTunes. Maar als ik mij niet vergis ben ik dan in een klap al mijn contacten en agenda gegevens kwijt. Op mijn Mac staat (behalve mijn muziek) namelijk niets meer.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan omzeilen? Hoe kan ik mijn contact- en agendagegevens van mijn iPhone overbrengen naar mijn computer, en mijn huidige iTunes vervolges weer koppelen aan mijn iPhone?

Oh ja, ik zit nog op 1.1.4 (meer dan een jaar geleden voor het laatst unlocked).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-09, 18:19
DJMysterie DJMysterie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Beste mensen,

Ik heb hetzelfde probleem..
Harde schijf van mijn MacBook is twee weken geleden gecrasht. Alle gegevens kwijt en daarmee ook de backup van mijn iPhone en iPod. iPod heb ik inmiddels alweer klaar, maar ik kan mijn iPhone nu nog niet syncen met iTunes, aangezien hij dan alle contacten en agenda's verwijderd.

Wat is de beste manier om mijn agenda en contacten over te zetten naar mijn MacBook zonder dat iTunes de iPhone helemaal wist?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
  #3  
Oud 04-05-14, 13:32
jerryaanmelko jerryaanmelko is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Ojee ik ben dus ook niet de enige.
Zelfde probleem en heb nu alleen op iPhone de juiste gegevens die overgezet moeten worden als origineel op Pc en iPad. Ben al een week bezig en rijp voor gekkenhuis.
  #4  
Oud 04-05-14, 20:30
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Kan dat niet met iExplorer of zo? Ik maak hiermee bijvoorbeeld altijd een back-up van mijn notities en dat werkt perfect.
Reageren

Labels
address book, back-up, ical, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook bregjevanp iTunes 2 05-04-11 19:50
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? dutchronnie iTunes 0 13-10-10 16:20
ical en address book synchroniseren laiphone iTunes 0 07-10-08 03:46
Iphone 1.1.3 geen sync met address book en iCal bosi iTunes 6 11-02-08 20:24
Address Book from Palm to iPhone nisgav iPhone algemeen 3 16-10-07 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.