ical en address book synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heb net mijn iPhone 1.0 ge-update naar software 2.0 an kan mijn contacten en calendar niet synchroniseren. Heeft iemand een idee hoe ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ical en address book synchroniseren
Hey,
Heb net mijn iPhone 1.0 ge-update naar software 2.0 an kan mijn contacten en calendar niet synchroniseren. Heeft iemand een idee hoe ik dat wel kan? (Krijg een bericht "update carrier settings" wanneer ik iphone aan de mac zet...iets mee te maken?) Ben helaas geen expert en denk eraan om het maar weer terug te zetten hoe het was. Dank bij voorbaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
Mac OS X: Alternatief voor Address Book? | oscar | Desktop-applicaties | 15 | 13-10-08 22:37 |
Iphone 1.1.3 geen sync met address book en iCal | bosi | iTunes | 6 | 11-02-08 20:24 |
Address Book op Summerboard | Wika | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-01-08 18:06 |
Address Book from Palm to iPhone | nisgav | iPhone algemeen | 3 | 16-10-07 16:50 |
|
|