Address Book op Summerboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het voorbereiden van mijn 1.1.2 OTB iPhone voor een upgrade naar 1.1.3 door het verwijderen van alle 3rd party apps die via Installer zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Address Book op Summerboard
Na het voorbereiden van mijn 1.1.2 OTB iPhone voor een upgrade naar 1.1.3 door het verwijderen van alle 3rd party apps die via Installer zijn geinstalleerd heb ik ineens het icoon Address Book op mijn springboard staan. Het is een icoon met een vraagteken erin en zodra ik erop klik crasht de iPhone.
Wie weet de oplossing om dit icoon te verwijderen? Heb even customize geinstalleerd en ook met dit programma lukt het niet om het icoon te verwijderen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben mis applicaties staan niet in de map de ik hierboven vernoemd heb.Zijn blijkbaar nog over van de versie 1.1.2. Laatst gewijzigd door macfreaker; 27-01-08 om 17:48. |
|
||||
|
||||
Wanneer je "Applications_ROOT" ziet op je iphone dan mag je deze ook wegdoen. Bespaard bij mij toch zo'n 34mb aan ruimte.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync probleem met address book | berenddevries | iTunes | 1 | 30-04-10 18:04 |
Mac OS X: Alternatief voor Address Book? | oscar | Desktop-applicaties | 15 | 13-10-08 22:37 |
ical en address book synchroniseren | laiphone | iTunes | 0 | 07-10-08 03:46 |
Address Book synct niet meer | Dwevbob | iTunes | 2 | 24-03-08 13:16 |
Address Book from Palm to iPhone | nisgav | iPhone algemeen | 3 | 16-10-07 16:50 |
|
|