overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai! Ik gebruik de agenda van mijn iphone als standaard agenda, daar staan dus al mijn afspraken in. Nu zou ik graag iCal op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook
Hai!
Ik gebruik de agenda van mijn iphone als standaard agenda, daar staan dus al mijn afspraken in. Nu zou ik graag iCal op mijn macbook pro ook gebruiken en deze dus met mijn iphone synchroniseren, maar ik ben een beetje bang dat mijn agenda dan volledig gewist wordt.. en dat zou natuurlijk een drama zijn. Ik het zo dat je iphone-agenda gewoon op je mac terecht komt? Of wordt je iphone-agenda gelijk gemaakt aan je iCal (wat in mijn geval dus leeg betekend)? Ik hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zit met juist het zelfde probleem. heb jij als iets gevonden
|
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfde probleem...
|
Labels |
ical agenda |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 19:30 |
Verjaardagen in iCal overzetten naar iPad 2 | scorpiomarc | iPad algemeen | 2 | 21-04-11 22:23 |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 13:17 |
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro | Minthe | iPhone algemeen | 1 | 19-10-09 13:41 |
Palmcalendar overzetten naar ical (mac) | wielle | iTunes | 2 | 26-02-09 10:46 |
|
|