//

syncen lukt niet tussen ipad en iTunes

syncen lukt niet tussen ipad en iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, wanneer ik mijn ipad aan iTunes koppel komt het sync proces niet door stap 1 van 6 heen. Het maken van de reservekopie lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-11, 23:12
jebman jebman is offline
• iOS 4.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Question syncen lukt niet tussen ipad en iTunes

Hoi, wanneer ik mijn ipad aan iTunes koppel komt het sync proces niet door stap 1 van 6 heen. Het maken van de reservekopie lukt niet. Wanneer ik op het kruisje klik stopt deze stap en gaan de stappen 2 t/m6 verder wel. Na afloop krijg ik dan de melding dat het maken van de reservekopie niet is gelukt omdat het apparaat is losgekoppeld, wat dus niet het geval is. De andere iOS apparaten doen het wel probleemloos.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-11, 21:22
jebman jebman is offline
• iOS 4.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

update: wisselen van usb poorten en kabel werkt niet. Na gewoon eens heel lang wachten zag ik toch een kleine verplaatsing in statusbalk en warempel na ruim een hele nacht syncen is na 10 h de reservekopie klaar! Gelukkig wordt niet bij elke sync een reservekopie gemaakt. Nu gewoon weer snel syncen. Rarara.
  #3  
Oud 30-01-11, 22:57
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Heb ook problemen met reservekopie en synchen. Gisteren itunes geforceerd gestopt omdat er niets meer gebeurde. Vandaag opnieuw geprobeerd maar krijg de melding: "iTunes kan geen reservekopie maken van de ipad omdat er geen sessie met de ipad kan worden gemaakt". Als ik dan op OK klik komt het volgende bericht:"IT kan niet synchen omdat er al een andere sessie actief is". De ipad heeft dan wel gesynchrniseerd maar geen backup gemaakt. Iemand suggesties hoe dit het beste aan te pakken? Alvast bedankt!
  #4  
Oud 05-04-11, 16:43
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Zelfde probleem hier met iPad 1. Maken reservekopie was vastgelopen, iTunes gestopt, en nu geeft-ie aan dat er geen sessie meer kan worden gemaakt, of gewoon 'error' om dan gelukkig wel verder te gaan met stap 2 van syncen. Wat moet ik doen?
Reageren

Labels
ipad, reservekopie, syncen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes Ipad bijwerken lukt niet iphonerke iTunes 0 19-03-11 22:06
Foto: foto's syncen met iTunes lukt niet slenskie Muziek, foto & video 0 12-02-11 12:58
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? mauhof iPad algemeen 3 15-11-10 14:49
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet djepie iTunes 2 05-09-10 20:15
iphone adressen syncen met itunes lukt niet MarNick iTunes 2 14-05-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.