iphone adressen syncen met itunes lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het synchroniseren van mijn adressen die ik in mijn Mac-adresboek heb staan, lukt niet. Ik krijg de melding dat mijn iphone is losgekoppeld. Nou echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone adressen syncen met itunes lukt niet
Het synchroniseren van mijn adressen die ik in mijn Mac-adresboek heb staan, lukt niet. Ik krijg de melding dat mijn iphone is losgekoppeld.
Nou echt niet... dat is dus niet zo. Agenda, muziek gaat prima... alleen de adressen weigeren het gewoon. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Groetjes, Marnick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je het vakje aangekruisd DAT hij ze MOET synchroniseren??
Misschien itunes en quicktimes eens verwijderen en opnieuw installeren op je pc. Dit kan wel eens helpen.
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik 2x alles opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf de melding krijgen dat mijn iphone is losgekoppeld???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes kan programma's niet syncen met Iphone | Marusch | iTunes | 21 | 13-07-12 18:25 |
syncen lukt niet tussen ipad en iTunes | jebman | iTunes | 3 | 05-04-11 16:43 |
Foto: foto's syncen met iTunes lukt niet | slenskie | Muziek, foto & video | 0 | 12-02-11 12:58 |
iPhone wil niet syncen met itunes | Jimmyiphone | Archief | 3 | 02-02-10 20:45 |
IPhone can niet syncen met itunes | Hurricane | iTunes | 2 | 07-12-09 17:40 |
|
|